De oude was door de rechte achterlichten met sterke middellijn ertussen en de sterke lijn aan de onderkant van de bumper die volledig doorloopt toch echt krachtiger. De nieuwe is vrouwelijker.
idd, net ietsje te gladjes die nieuwe (geen haring)

Uiteraard. Zoals ik ook al hiervoor riep, zie de racerij. Elk merk kan zich dat veroorloven, maar Porsche niet. Het ontneemt ook ieder plezier in het zelf schakelen. Zo reed ik 10 jaar geleden in een A8 3.7 met tiptronic, lees mijn posts op Autovisie forum er maar op na, heb de hele boel bij elkaar gescholden omdat het verkeerd om was. En dáárom gebruik je het ook niet, omdat de lol weg is. Het is net alsof je naar links stuurt en de auto naar rechts gaat.Chris Harris schreef:Perhaps more worrying is the layout of the transmission's controls: you can either shift with the stick or with paddles on the wheel. But with the lever you push forwards to go up and pull back to go down, in other words the opposite to a race car 'box and, I reckon, the opposite to common sense. Try braking hard and trying a downshift and needing to pull the lever backwards as your body is being pushed forwards - it ain't natural. They've bucked convention with the paddles too, just like the old Tiptronic, each paddle can go up or down a gear. I'm fascinated to see how this works in progress, because on paper, it looks all wrong to me
Ik ben ook erg benieuwd. Vooral ook of ze nu weer met een nieuw spoiler ontwerp gaan komen. Want ja, op alle 3 de GT3's tot nu toe zit een totaal andere spoiler.Macboy schreef:@Steven: ook ik ben erg benieuwd naar de GT3 en de Turbo !! Moeten pareltjes gaan worden ! Hoop niet dat ze ze gaan verneuken (en die kans zit er wel in).
Heb ik ook. Moest ook denken aan auto. TT oid.TopFuel schreef:Jammer van de achterlichten, ik weet niet waarom maar ze doen met een beetje aan Audi denken en dat is jammer. Waarom een schitterende auto faceliften alleen maar om te faceliften. De auto is gewoon nog helemaal niet toe aan vernieuwing. Het nieuwe stuurwiel vind ik ook aan de lelijke kant, iemand al opgevallen?
De enige pluspunten zijn de motor + 7 bak imo...
Gr. TF
Heb ik ook. Moest ook denken aan auto. TT oid.TopFuel schreef:Jammer van de achterlichten, ik weet niet waarom maar ze doen met een beetje aan Audi denken en dat is jammer. Waarom een schitterende auto faceliften alleen maar om te faceliften. De auto is gewoon nog helemaal niet toe aan vernieuwing. Het nieuwe stuurwiel vind ik ook aan de lelijke kant, iemand al opgevallen?
De enige pluspunten zijn de motor + 7 bak imo...
Gr. TF
Mark Nauta schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Vooral ook of ze nu weer met een nieuw spoiler ontwerp gaan komen. Want ja, op alle 3 de GT3's tot nu toe zit een totaal andere spoiler.
Gebruikers op dit forum: jvb en 6 gasten