Me too!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
ZamBeZi

Me too!

Bericht door ZamBeZi » 24 jul 2006, 15:02

Ook hier maar even aangemeld; ik zal voor de meesten hierzo geen onbekende zijn, denk ik

'was op het "andere" forum een tijdje minder betrokken (druk, uitgekeken, andere interesses etc.), maar vind het inmiddels weer leuker worden
lay-out van DF spreekt me ook meer aan; exact het zelfde als van het Modelbouwforum.nl, waar ik ook nog wel eens post ('doe aan vliegtuigen), echter daar doet m'n originele avatar 't wel!

de Leon Topsport doet verder nog steeds trouw wat er van verwacht wordt, al gaat het gerucht dat ik in September wat anders moet kiezen; 'gaat weer een leuke Leon worden, een Jetta of een Sportback - we zien wel

nou, de groeten,

ZamBeZi a.k.a. Dennis
Laatst gewijzigd door ZamBeZi op 24 jul 2006, 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 24 jul 2006, 15:04

Hoi Dennis,

Welkom hier, vertel in de offtopic eens wat meer over je modelbouw aktiviteiten als je wil.

Michel

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 24 jul 2006, 23:19

Nog een Dennis hier...

Binnenkort starten onze vriendinnen/vrouwen een "Dennis' owners club" op whehe...

anyway hartelijk welkom hier

ps.
Ik heb ook lange tijd aan radiografisch modelbouwvliegen gedaan. Nu even gestopt wegens tragisch overlijden geldschijtende ezel...

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 25 jul 2006, 00:24

Heej Dennis,

Alles goed?

Ik zag je laatst een paar keer rijden. Belde je een keer met mijn oude gsm (is nu van mijn vriendin), jij belde terug, daarna heb ik je nummer niet overgezet. Zal ik eens doen, want ik zie je té vaak rijden. :)

Groeten,

Dennis

Plaats reactie