Triest.. maar je vraagt je toch af wat moest ie nou ?
- RVV
-
Spelen Rico. Heb jij nooit gek gedaan in je jeugd? Via de dakgoot omhoog klimmen naar het pannendak en dan helemaal naar de topje van de school. Tot in den treuren gedaan. Met een stel vrienden bomen klimmen, aan takken hangen, etc., etc.
Ouders hebben simpelweg niet 24/7 toezicht op hun kinderen en juist die laatste groep wil nog weleens vergeten wat gevaarlijk is.
Het is gewoon erg jammer dat het zo heeft moeten aflopen.
Ouders hebben simpelweg niet 24/7 toezicht op hun kinderen en juist die laatste groep wil nog weleens vergeten wat gevaarlijk is.
Het is gewoon erg jammer dat het zo heeft moeten aflopen.
-
-
Wie zegt dat het om spelen gaat... misschien waren ze iets van een examenstunt aan het voorbereiden ofzo.. is wel de tijd van het jaar toch?luco hornsveld schreef:Als je op je 18e nog aan boompje klimmen en takken zwaaien doet is er toch wat mis met je.
Op mijn 18e speelde ik met wat anders bij elke kans![]()
-
- GTRene
haah, ik ook, deden we vaak en over daken van Fabrieken zeker tot men 14e en vanaf zeg 8 of 9 jaar...Wouter81 schreef:Wij klommen vroeger ook op het dak van de school.
Ook ik ben een keer van het dak gedonderd maar niet zo laat, gewoon overdag, misschien had die vent wel gezopen en blij examen gedaan e.d.?
anyway ik wilde ook van het dak in de boom springen naar een mooie tak, ik was toen denk ik een jaar of 10? en sprong naar je tak vanaf het dak een redelijke afstand, en ik haalde dat wel, echter omdat je ook de snelheid had werd ik verrast op de kracht die toen op men handen kwam en gleed dus door naar beneden...

- MartijnGizmo