Korting op meubels?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
VLA

Bericht door VLA » 06 jun 2008, 11:36

OMG seats and sofas... daar moet je echt NOOIT iets kopen. Want een drama die lui.

Toen ik daar aan kwam rijden met mijn ex, zag ik terwijl ik de auto parkeerde een gezin naar buiten lopen, en een gladde verkoper erachter aan rennen... de man van het gezin was erg boos volgens mij want hij draaide zich om en maakte een beweging om de verkoper neer te slaan. De verkoper vluchte maar naar binnen.

Toen we binnen kwamen lopen, stond er gelijk al een verkoper bij de deur, die ons een foldertje gaf. Je moet een soort route lopen door de winkel om alle banken en stoelen te kunnen zien. We waren nog niet eens bij de eerste bank, of er kwam al een gladde verkoper (vette pot gel in, en zonnebank huid, in een driedelig pak) naar ons toe of ie wat voor ons kan betekenen. We zeiden van niet en dat we hem vanzelf zouden roepen.

Eenmaal op de eerste etage zagen we een leuke bank, en gingen er op zitten. Op dat moment hoorde ik versnelde voetstappen, net alsof er iemand aangerend kwam. En ja hoor dezelfde verkoper kwam echt aangerend. En ging bij ons zitten op de bank, heel relaxed en onderuit gezakt. En zei iets van "Hij zit lekker he ?". Ik zeg ja best wel.. en hij zei gelijk van, ik ga wel even een stoffenboekje pakken met kleuren enzo. En weg was ie voordat ik iets kon zeggen. Wij gingen rustig verder kijken en de verkoper kwam terug met het stoffenboekje. En vroeg waarom we verder gingen kijken. Ik zei van ja ik wil nog even kijken wat jullie hebben.

Toen begon ie heel opdringerig te doen, van ja ik kan je een korting geven waar je geen nee tegen kan zeggen. Dus ik zeg van ja, ik wil eerst verder kijken en dan praten we wel verder. Zegt ie, houd je van winkelen ofzo ? Ik zeg pardon ? Zegt ie van ja als ik je nou deze bank voor weinig kan aanbieden dan zijn we klaar toch ? Dus ik zeg nee ik wil ook nog even verder kijken. Zegt ie, als ik hem nou voor 250 euro meegeef, is het dan een deal, maken we even een contract enzo. Dus ik zeg, luister je niet ofzo, ik wil verder kijken. Dus ik loop weg. Zegt ie van, je gunt je meisje toch ook wel een leuke bankstel ? Dus ik werd echt kwaad, en ik zei dat ie moest oprotten. Komt er zo een klerenkast (ala uitsmijter) aan en vroeg of er problemen waren. Ik zeg ja de verkoper heeft een probleem met zijn verkooptechnieken. En ik ben de zaak uitgelopen.

Ik dacht dat het een grap was ala candid camera ofzo... dus thuis aangekomen even op internet wezen kijken. En zie op meerdere sites dat seats en sofas gewoon bezig is met rare praktijken. Dus ik kom er NOOIT meer.

Niall

Bericht door Niall » 06 jun 2008, 11:55

seats and sofa is net zoasl UPC als je er aan begint heb je alleen problemen en kom je er nooit vanaf :lol:

SeeQ

Bericht door SeeQ » 11 jun 2008, 10:20

Tijdens de woon-weken bij Goossens 6% korting weten te bedingen (op de totaalprijs van ruim 13k).

Goossens heeft overigens een goede service en kwaliteit, wel erg lange levertijden.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Korting op meubels?

Bericht door indobesar » 26 jul 2010, 15:55

Ervaringen met Munsterring?

Plaats reactie