Papa Hamilton wil stoer doen
- Mathieu
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
-
PeterB
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Metchu
- Tom V
Goh, laat mij nou serieus denken dat hij een boete aan het schrijven was....PeterB schreef:Joh, die is de situatie aan het beschrijvenTom944 schreef:En die wout die er bij staat meteen een boete schrijven.
"A COP takes down the particulars of a £330,000 Porsche – after it was pranged by Lewis Hamilton’s dad. "
Het is Nederland niet.....
- Jurriaan
- Joop
-
wimwerf
Klets toch niet zo manTom944 schreef:Goh, laat mij nou serieus denken dat hij een boete aan het schrijven was....PeterB schreef:Joh, die is de situatie aan het beschrijvenTom944 schreef:En die wout die er bij staat meteen een boete schrijven.
"A COP takes down the particulars of a £330,000 Porsche – after it was pranged by Lewis Hamilton’s dad. "
Het is Nederland niet.....
Alsof er bij zulke situaties bonnen geschreven worden.
Er wordt wel een proces-verbaal aangezegd ja, maar dat is gewoon een "tik-verbaal"
Sjonge altijd de achterlijke gedachte "er zal wel weer een bon geschreven worden" pppfff
Om simpel van te worden.
-
Andre
Ja winwerf dit heeft het politie apparaat over zich zelf heen geroepen. Misschien moet je herr oberste spee eens een briefje gaan schrijven. Dat hij het ontzag van het politie apparaat aardig naar de klote heeft geholpen.
Vroeger was de politie in dienst van de burger tegenwoordig is het in dienst van de overheid om de staatskas te spekken. De politie zorgde vroeger voor de veiligheid. Door spee zijn boete campagne blik op de weg etc. Wordt de politie niet meer voor vol aangekeken. Maar dat probleem ligt niet bij de burgers dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
Vroeger was de politie in dienst van de burger tegenwoordig is het in dienst van de overheid om de staatskas te spekken. De politie zorgde vroeger voor de veiligheid. Door spee zijn boete campagne blik op de weg etc. Wordt de politie niet meer voor vol aangekeken. Maar dat probleem ligt niet bij de burgers dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
-
Jordy van Kouwen
- RVV
Andre schreef:Ja winwerf dit heeft het politie apparaat over zich zelf heen geroepen. Misschien moet je herr oberste spee eens een briefje gaan schrijven. Dat hij het ontzag van het politie apparaat aardig naar de klote heeft geholpen.
Vanochtend in de krant.. bij een rouwdienst in een kerk (Baarn) werden.. nietsvermoedende bezoekers van over ver allemaal lekker bekeurd door de plaatselijke hermandad.. 20 auto's ofzo á 60 euro (onduidelijke situatie).. en volgens de politie harstikke terecht want daar mocht niet geparkeerd worden, uitrukkende hulpdiensten zouden er last van kunnen hebben gehad.. Als het dan zo erg was, waarom dan niet gelijk al die auto's wegslepen ?
Ik vind het ene laffe en respectloze daad om DAN bonnen te scoren. bah..
Ook een leuke, momenteel word er in ons dorp (klein dorp 700 inwoners) de Europese politie kampioenschappen wielrennen gehouden. 1 grote politie macht, op elke dorpsbewoner bijna een politie agent (bij wijze van)
Leuk en aardig allemaal, dat gehobbyist van gemeensschapsgeld.. verder is er ook geen politieagent meer te bekennen in de provincie Groningen. En de grootste ergenis ik mag mijn auto een kilometer buiten het dorp parkeren en voor de rest naar huis lopen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Black Pete:Mathieu schreef:Rico,
Hoe zit het met de jaarlijke Solex race? Wie heeft die gewonnen?
[img:250:333]http://www.sintkleurtdestad.nl/uploads/ ... tie_01.jpg[/img]
- RVV
Geen idee joh.. ze reden wel steeds rondjes voor ons huis langs.. teringherrie volgens mijn vrouw, maar de kindjes sliepen er door heen.. Ikzelf moest werken gisteravond, toen ik om 21.45 aankwam was alles al weer achter de rug.Mathieu schreef:Rico,
Hoe zit het met de jaarlijke Solex race? Wie heeft die gewonnen?