Korting op meubels?
-
Shakes
Korting op meubels?
Wat is er gangbaar?
Ben momenteel bezig om oa een hoekbank en bed te kopen. Wat kan ik daar met de prijzen doen?
Overigens vind ik de "slechtst geklede verkoper" en de "verkoper met de slechtste (openings)zinnen" eigenlijk ook een eigen topic waard.
Iemand nog shoptips? Heb al flink wat troep gezien en ik ga nog naar Villa Arena yiehaa........
N.
Ben momenteel bezig om oa een hoekbank en bed te kopen. Wat kan ik daar met de prijzen doen?
Overigens vind ik de "slechtst geklede verkoper" en de "verkoper met de slechtste (openings)zinnen" eigenlijk ook een eigen topic waard.
Iemand nog shoptips? Heb al flink wat troep gezien en ik ga nog naar Villa Arena yiehaa........
N.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik heb net een hoekbank besteld maar heb weinig korting bedongen. Op/via internet eerst een beetje geshopt en daar wordt je gewoon niet serieus genomen
Vorige maand een aanbieding voor een bank van 4K toen 3,5K, ik mail die gast of ie het truucje nogmaals wil toepassen.......tuurlijk meneer! Welke uitvoering? O.k. ja die kost nu 4,6K maar die mag u voor 4K meenemen...........tuurlijk joh. Ik: o, nou das jammer dat kost ie hier ook
Mailtje terug, ja das zeker jammer maar u weet niet wat we nog meer wilden doen......tuurlijk
En dat was 1 van de 4 waar ik contact mee heb gehad.
Nou als het zo moet dan betaal ik nog liever de volle mep :!:
Dus we zijn gewoon naar een winkel geweest waar we al een paar keer goed zijn geholpen en die bank besteld. Puur door toeval kregen we nog een beetje korting maar eerlijk gezegd maakte me dat al niet meer uit. Zoals bij auto's is er denk ik niet een redelijk vast % wat te bedingen valt maar je moet waarschijnlijk de grenzen gaan opzoeken.
Nou als het zo moet dan betaal ik nog liever de volle mep :!:
Dus we zijn gewoon naar een winkel geweest waar we al een paar keer goed zijn geholpen en die bank besteld. Puur door toeval kregen we nog een beetje korting maar eerlijk gezegd maakte me dat al niet meer uit. Zoals bij auto's is er denk ik niet een redelijk vast % wat te bedingen valt maar je moet waarschijnlijk de grenzen gaan opzoeken.
-
Shakes
Als ik een matras nodig heb is Rico de eerste waar ik ga aankloppen uiteraard.
Volgens mij zit er een flinke marge op die spullen. Kwam gister een aardig bed tegen: Alleen alles eromheen mocht ik zo meenemen voor E 2200. De leren kussens waren nog even E500 extra. Heb m'n nummer maar achtergelaten voor het geval hij met iets beters qua prijs zou komen. Dan heb je dus nog geen matrassen /kussens/overtrek etc.
Is eerste bed op deze site trouwens: http://www.together-bedrooms.com/
Loont het nog een beetje om verder in het land te zoeken? De randstad is vast niet ideaal.
N.
Volgens mij zit er een flinke marge op die spullen. Kwam gister een aardig bed tegen: Alleen alles eromheen mocht ik zo meenemen voor E 2200. De leren kussens waren nog even E500 extra. Heb m'n nummer maar achtergelaten voor het geval hij met iets beters qua prijs zou komen. Dan heb je dus nog geen matrassen /kussens/overtrek etc.
Is eerste bed op deze site trouwens: http://www.together-bedrooms.com/
Loont het nog een beetje om verder in het land te zoeken? De randstad is vast niet ideaal.
N.
- Erik dB
-
Shakes
Ok, 15% is wel aardig.........om te beginnen
Rico wil jij een klein tipje van de sluier lichten over matrassen? Eventueel via pb. Weet dat Drank F erg tevreden is.
Heb gister ook een aardige boxspring gezien. Compleet vanaf 1500 maar die dingen lopen gewoon tot 10.000 euro. Dan denk ik Ikea heeft ook knap spul..........
N.
Rico wil jij een klein tipje van de sluier lichten over matrassen? Eventueel via pb. Weet dat Drank F erg tevreden is.
Heb gister ook een aardige boxspring gezien. Compleet vanaf 1500 maar die dingen lopen gewoon tot 10.000 euro. Dan denk ik Ikea heeft ook knap spul..........
N.
-
JeroenT
Ik had 5 jaar terug op m´n meubels aardige korting gekregen, iets van 20%.
Had toen ook een leren bankstelset(3 zits+2 zits+1 zits+voetenbank) en een tafel in 1 keer gekocht.
Dat was bij Montel. Ze hebben nu ook de zitweken(korting) trouwens!
Op m´n bed heb ik niet zoveel gekregen. Maar de zaak hete al Budget Bed. En zat iets onder de prijs van BeterBed voor een knappe set.
Had toen ook een leren bankstelset(3 zits+2 zits+1 zits+voetenbank) en een tafel in 1 keer gekocht.
Dat was bij Montel. Ze hebben nu ook de zitweken(korting) trouwens!
Op m´n bed heb ik niet zoveel gekregen. Maar de zaak hete al Budget Bed. En zat iets onder de prijs van BeterBed voor een knappe set.
-
Shakes
Montel, zit dat achter Holland Spoor?
Is misschien wel de moeite waard om ook even die kant op te gaan. Geloof dat er wel aardig wat winkels zitten.
N.
edit
zit=zitten wanker!
Is misschien wel de moeite waard om ook even die kant op te gaan. Geloof dat er wel aardig wat winkels zitten.
N.
edit
zit=zitten wanker!
Laatst gewijzigd door Shakes op 10 feb 2008, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
JeroenT
Ja, toevallig heb ik bij die vestiging uiteindelijk gekocht.
Bij de MegaStores daar.
Maar ik ben toen ook wezen kijken in Utrecht, Rotterdam en Zouterwoude.
Ze hebben een hoop vestigingen.
http://www.montel.nl/
Bij de MegaStores daar.
Maar ik ben toen ook wezen kijken in Utrecht, Rotterdam en Zouterwoude.
Ze hebben een hoop vestigingen.
http://www.montel.nl/
- Tom van H.
Heb zelf zo'n beetje m'n hele huiskamer in 1 winkel gekocht, "Hoom" in Villa Arena. Wat mijn smaak betreft ook de enige echt leuke winkel in villa arena (wat een baggerwinkels zitten daar tussen zeg), korting was rond de 10% geloof ik. Verder gratis interieuradvies (wat natuurlijk verkapte verkooppraat is) en gratis bezorgen (naar Nijmegen), maar dat is normaal lijkt me.
- Macboy
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Als je nog parketvloeren, zonweringen, gordijnen, vloerbedekking..etc.. nodig heb?
www.vandergoeswonen.nl 10% korting voor DFers !
www.vandergoeswonen.nl 10% korting voor DFers !
-
Shakes
*ZUCHT*
Na week 19, 24 en nu dan gepland week 27 komt de bank eindelijk misschien. Vier en een halve maand later.........
Bed was half compleet. Had een topper met zwarte bies besteld maar er kwam er een binnen zonder. Neem maar weer mee dus. Zou volgende week komen, maar nee. Week 27......
Het allerleukste? Week 26 stond de housewarming gepland. Weekje later dus.
Ach ja.
N.
Na week 19, 24 en nu dan gepland week 27 komt de bank eindelijk misschien. Vier en een halve maand later.........
Bed was half compleet. Had een topper met zwarte bies besteld maar er kwam er een binnen zonder. Neem maar weer mee dus. Zou volgende week komen, maar nee. Week 27......
Ach ja.
N.
- Downforce Hans
Nou, dan slaap ik wel in mijn autoNandor schreef:*ZUCHT*
N.
- VLA
Ik heb bij de villa Arena meubels (heel interieur) aangeschaft, of laten we zeggen besteld. Vorig jaar in Oktober (12e op precies te zijn). En we wachten nog steeds op de tvmeubel, spiegel en dresssoir.
Elke keer stellen ze het een week uit. Maar ze hebben al een deel geleverd, dus 2e deel annuleren kan wel, maar dan moet ik meubels gaan zoeken die bij dezelfde stijl/type passen, en dat is vrij lastig.
Ben niet van plan om het gehele bedrag voor de nog te leveren meubels te betalen.. hooguit 50 %.
Elke keer stellen ze het een week uit. Maar ze hebben al een deel geleverd, dus 2e deel annuleren kan wel, maar dan moet ik meubels gaan zoeken die bij dezelfde stijl/type passen, en dat is vrij lastig.
Ben niet van plan om het gehele bedrag voor de nog te leveren meubels te betalen.. hooguit 50 %.
- VLA
- Dennis Cavallino
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
M'n opa en oma hadden bij Seats and Sofa's een nieuw bankstel gekocht. Het oude bankstel wou ik wel hebben, was beter dan wat ik had staan in m'n appartementje waar ik toen nog woonde. Zou nog een weekje duren voordat hun bankstel kwam dus het oude ging alvast naar mij toe, zouden zij wel even een weekje op tuinstoeltjes gaan zitten.
Uiteindelijk hebben de arme mensen een klein half jaar op die stoeltjes moeten zitten.
Werden ook nog eens onbeschoft behandeld toen ze eens gingen klagen waarom het zo lang duurde.
Ik heb nu trouwens inmiddels een vrijwel nieuw bankstel staan (3 kwart jaar gebruikt, nieuw gekocht), gekocht voor 175 euro.
8)
Uiteindelijk hebben de arme mensen een klein half jaar op die stoeltjes moeten zitten.
Ik heb nu trouwens inmiddels een vrijwel nieuw bankstel staan (3 kwart jaar gebruikt, nieuw gekocht), gekocht voor 175 euro.