F*CK:
1. De hoge benzine prijzen. Dit is price-less...
2. De moderne surrogaat turbo diesels met tonnen aan vermogen, kracht en koppel. Dit heeft beleving...
3. De moderne surrogaat turbo benzines non-M bmw's met een geweldige prijs/prestatie verhouding. Dit is een ///M...
4. De green-peace "alle auto's met een B of meer label moeten verboden worden" lovers. Mijn directe leefomgeving ziet er veel mooier uit na zo'n avondje...
5. Alle "Koos Spee in dop volgelingen" en "struikroof flitsers". Jullie kunnen nooit overall tegelijk zijn en "so what ? dan betaal ik die boete / extra belasting toch". Ik heb (driving) fun...
6. Alle doemdenkers die roepen dat het allemaal te duur is, te hard afschrijft, het niet meer kan in NL en dat het tijdperk van GT3's, M's e.d. voorbij is. Nou schrijf maar lekker af, ik investeer als de prijs juist is geworden wel tegendraads in die antieke, milieu verpestende, benzine slurpende 996 GT3 mkI / M3 csl / etc. die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Lijkt me heerlijk. Gewoon hier in NL, op kenteken. Genoeg fun, ook binnen de "50km overschrijding lekker puh ik pak je rijbewijs af mentaliteit"
7. Alle semi-gezins excuses over dat het zo lastig is als je je kind achterin z'n stoeltje moet zetten in een lage coupe met maar twee deuren. Liever 5 minuten ergenis dan de gehele autorit...
8. Alle "bootverhalen" over het overgewicht van de huidige generatie M3's, AMG's, RS'en. 99% rijd ik op de openbare straat en niet op het circuit...
Ik doe niet meer mee aan die lieve.mona.ik.heb.geen.driving-fun.com.meer. draadjes.
Laat maar komen die verhalen over hamerende faute soewarte v8 Corvette's Z06's, hoogtoerige M motoren in sexy bodies met vermeend overgewicht, snerpende Porsche boxer motoren in platgeslagen kevers , agile in elkaar gelijmde Elises waar de lijmlaag toch wat minder sterk aan het worden is, etc., etc.
Ik weet het, het mag niet meer, het wordt als asociaal beschouwd, het kost veel en ik behoor tot een ouderwets en uitstervend ras. F*ck it, het levert heel veel driving-fun en dat zal ik toch altijd wel houden...
Mark.