Supercarmovies
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Supercarmovies
Volgens mij was er nog geen eigen topic over, maar volgens mij ben ik niet de enige als ik zeg dat ze die wel verdienen. Helemaal wanneer je hun laatst filmpje bekijkt. Ze zijn nu ook in HD beschikbaar.
Nieuw is nu de movie met de Murciélago LP640. BMW-films, eat your heart out!!
Dit is één van de mooiste filmpjes die ik ooit heb gezien. Bekijk ze wel beide, dus de trailer en de hele film. Is beide super en absoluut het kijken waard!!! De muziek is ook wederom fantastisch!!
www.supercarmovies.com
Nieuw is nu de movie met de Murciélago LP640. BMW-films, eat your heart out!!
Dit is één van de mooiste filmpjes die ik ooit heb gezien. Bekijk ze wel beide, dus de trailer en de hele film. Is beide super en absoluut het kijken waard!!! De muziek is ook wederom fantastisch!!
www.supercarmovies.com
- Joy
Mooi Mark. Er staan er veel onder het kopje 'WORK' op http://www.runimation.com/html/mainFrame.php
Die van de Gallardo met MHG uitlaatsysteem door tunnels. Geweldig mooi.
Die van de Gallardo met MHG uitlaatsysteem door tunnels. Geweldig mooi.
- Berthil
- Hielke
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... rcarmovies
Was al eens kort in een afgeleid topic aandacht aan besteed.
Laatste filmpje kapt bij mij trouwens op 2/3 bruut af. Ze schieten hun doel ook een beetje voorbij nu. Die verhalende lijn met die 'chubby' gast vind ik niet erg geslaagd. Rijkunsten worden ook niet getoond. En dat ze inzoomen op die winterbanden
: :!:
onder die auto is natuurlijk de druppel. Winterbanden onder een supercar. Pff, dan liever een trekhaak
Nee, deze laatste vond ik niet geslaagd.
Was al eens kort in een afgeleid topic aandacht aan besteed.
Laatste filmpje kapt bij mij trouwens op 2/3 bruut af. Ze schieten hun doel ook een beetje voorbij nu. Die verhalende lijn met die 'chubby' gast vind ik niet erg geslaagd. Rijkunsten worden ook niet getoond. En dat ze inzoomen op die winterbanden

Nee, deze laatste vond ik niet geslaagd.
- Hubert D
- Femme
Supercarmovies is inderdaad een erg gave site.
Naar aanleiding van de filmpjes ben ik zelf eens gaan kijken wat je allemaal aan equipment nodig hebt om een leuk filmpje te maken. Nu ben ik gewend aan computers en auto's die vrij duur zijn maar dat videospul is ook niet gratis zeg...
Supercarmovies wordt wel echt door een professional gemaakt. Zie http://www.runimation.com/html/mainFrame.php .
Naar aanleiding van de filmpjes ben ik zelf eens gaan kijken wat je allemaal aan equipment nodig hebt om een leuk filmpje te maken. Nu ben ik gewend aan computers en auto's die vrij duur zijn maar dat videospul is ook niet gratis zeg...

Supercarmovies wordt wel echt door een professional gemaakt. Zie http://www.runimation.com/html/mainFrame.php .
- Sperdy
Wel precies en met zorg gedaan maar waarom kunnen deze filmpjes mij toch niet bekoren? Heb er meerdere bekeken, en toen wist ik het: het is te gladjes, veeel te gladjes en nepperig in elkaar gedraaid. Intro: draaiende lettertjes die van supermovie, of zo iets, het woord 'emotion' maken, da's kinderachtig. Eigenlijk doen mij de filmpjes sterk denken aan de intro's van race-games zoals voor de Xbox360 en PS3. Geenceneerde high-res beelden. Gladde trommeltjes er onder. Nee, dit doet me niets.
Gek genoeg kan mij de rauwe sfeer van Gumball 3000 veel meer bekoren. Aan iedere voorbeeld gaat wel wat mank, maar bij mij ademen supercars een heel andere sfeer, die van de 'spoiled ultra-consumer': extravagante lui, volgeplakte idiote hyper- en supercars, de sfeer van veeel te veeeel geld, parties, girls en een volstrekt overbodige en absurde race. Voor mij allemaal ingeredienten die precies bijdragen aan het imago van het genre.
Gek genoeg kan mij de rauwe sfeer van Gumball 3000 veel meer bekoren. Aan iedere voorbeeld gaat wel wat mank, maar bij mij ademen supercars een heel andere sfeer, die van de 'spoiled ultra-consumer': extravagante lui, volgeplakte idiote hyper- en supercars, de sfeer van veeel te veeeel geld, parties, girls en een volstrekt overbodige en absurde race. Voor mij allemaal ingeredienten die precies bijdragen aan het imago van het genre.
- skinnybmw
Je kunt het ook als kunst bekijken...Ferdinand schreef:Wel precies en met zorg gedaan maar waarom kunnen deze filmpjes mij toch niet bekoren? Heb er meerdere bekeken, en toen wist ik het: het is te gladjes, veeel te gladjes en nepperig in elkaar gedraaid. Intro: draaiende lettertjes die van supermovie, of zo iets, het woord 'emotion' maken, da's kinderachtig. Eigenlijk doen mij de filmpjes sterk denken aan de intro's van race-games zoals voor de Xbox360 en PS3. Geenceneerde high-res beelden. Gladde trommeltjes er onder. Nee, dit doet me niets.

- Mark Nauta
- Femme
Ik vind het een verademing dat er eindelijk weer iemand is die de esthetiek van de supercar centraal stelt in plaats van er zinloze drifts mee te maken, opgediend in een soep van populistisch en ongefundeerd commentaar. Je kunt tegenwoordig geen filmpje meer zien van een mooie auto die strak de bocht door gaat. Op jetsetgedoe zit ik ook niet te wachten.Ferdinand schreef:Wel precies en met zorg gedaan maar waarom kunnen deze filmpjes mij toch niet bekoren? Heb er meerdere bekeken, en toen wist ik het: het is te gladjes, veeel te gladjes en nepperig in elkaar gedraaid.
Supercarmovies is zoals een slaapkamerposter van vroeger, maar dan met geluid en bewegend beeld.
- Stéphane
Mooi gezegd, Femme! Serieus. Ik vind dit ook een mooie film, die ik me in realiteit ook kan voorstellen. Mijn snooze op mijn wekker is ook door veelvuldig gebruik wat lastiger te gebruikenFemme schreef:Ik vind het een verademing dat er eindelijk weer iemand is die de esthetiek van de supercar centraal stelt in plaats van er zinloze drifts mee te maken, opgediend in een soep van populistisch en ongefundeerd commentaar. Je kunt tegenwoordig geen filmpje meer zien van een mooie auto die strak de bocht door gaat. Op jetsetgedoe zit ik ook niet te wachten.Ferdinand schreef:Wel precies en met zorg gedaan maar waarom kunnen deze filmpjes mij toch niet bekoren? Heb er meerdere bekeken, en toen wist ik het: het is te gladjes, veeel te gladjes en nepperig in elkaar gedraaid.
Supercarmovies is zoals een slaapkamerposter van vroeger, maar dan met geluid en bewegend beeld.

- Mark Nauta
SODEJU !!!!
De nieuwe film van SCM is online. De Corvette Z06 speelt de hoofdrol, de video is echt adembenemend mooi!!!!
http://www.supercarmovies.com/html/interface.html
De nieuwe film van SCM is online. De Corvette Z06 speelt de hoofdrol, de video is echt adembenemend mooi!!!!
http://www.supercarmovies.com/html/interface.html
-