D r i f t D a g ! - 17 Augustus 2008 - VOL
- Macboy
-
- GarreTT
- Elmar
- TOM EVO VI
- Rene (130i)
- Wouter (E36 325i)
- Bert ///M3 & Tom944 (+ huurauto van Driftsport)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Tristan (E30 325i zac) (ovb dat mijn hand weer hersteld is)
- GarreTT (Subaru Impreza) (ovb dat de auto er technisch klaar voor is, ik werk er hard aan)
- Elmar (Heysteria M3)
-Tom Evo VI (met hoe verassend een Evo VI
)
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- GarreTT (Subaru Impreza) (ovb dat de auto er technisch klaar voor is, ik werk er hard aan)
- Elmar (Heysteria M3)
-Tom Evo VI (met hoe verassend een Evo VI

- Ruud Hulsegge
Immer gerade aus! When der Haldex herein komt.SteV6 schreef:Ik vermoed zo te lezen dat het om de grote cirkel op het RDW terrein gaat.
En Rene, is het mogelijk dat jij bij de instructeurs kan navragen wat hun ervaringen zijn met 4x4 met haldex als driftauto?
SteV6
Zuerst lenkt er ein, und dann geht er gerade aus weil das Sicherheit gibt fur leute die nicht fahren können. So wie alle kraftfahrzeuge von VAG! :twisted:
Dus ik zou de Speedster maar meenemen als ik jou was

Ik moet nog even in de agenda kijken en nadenken. Ook belangrijk is hoe de status van de Subaru is en of de bak dan al vervangen is.
Want een gare bak en dan dat tussendiff laten roken lijkt mij niet verstandig....

Groeten Ruud.
- Frits
- Rene (130i)
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Elmar (Heysteria M3)
- Tom Evo VI (met hoe verassend een Evo VI
)
- Frits (E36 M3 3.0)
Allright! De lady had niks gepland, ik dus wel!!!
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Elmar (Heysteria M3)
- Tom Evo VI (met hoe verassend een Evo VI

- Frits (E36 M3 3.0)
Allright! De lady had niks gepland, ik dus wel!!!
- frankv
Re: DF DriftDag! - 17 Augustus 2008
de plek, prijs en dag zijn ok, ook de instructeurs, ik ben alleen een drift newbie [behalve afgelopen donderdag 3 bochtjes op een quad], dus deze gaat aan mij voorbij!Rene / Hazze schreef:Je kunt deze dag als een soort cursus zien, gezien er instructeurs aanwezig zijn. Het is echter wel de "gevorderden" cursus. Dit betekent niet dat je enorm goed moet kunnen driften maar het tempo moet er enigsinds in blijven.
frank
- Mathieu
- Knot
Zal binnenkort weer eens wat filmbeelden schieten, hoe ver je kunt gaan met een FWD als je maar de juiste auto/wielbasis, het juiste onderstel en de juiste bandensetup hebt!Mathieu schreef: Met FWD kun je niet echt driften, alleen overstuur.
Alhoewel Knot er aardig bedreven in is met het dwars gaan met een fwd.
Nou knot, geef jij me lesKnot schreef:Zal binnenkort weer eens wat filmbeelden schieten, hoe ver je kunt gaan met een FWD als je maar de juiste auto/wielbasis, het juiste onderstel en de juiste bandensetup hebt!Mathieu schreef: Met FWD kun je niet echt driften, alleen overstuur.
Alhoewel Knot er aardig bedreven in is met het dwars gaan met een fwd.

voor regenbanden en achter slicks, leuke setup

- Ruud Hulsegge
Heb net een bak op de kop getikt die eronder komt, zoals het er nu uit ziet. Kan ik de oude bak mischien ombouwen? Zal hem binnenkort wel eens Pb'en. Thx.GarreTT schreef:En doe je dat met standaard middendiff Ruud?
Opa heeft nog een DCCD diff liggen
PS met mijn auto kun je ook driften zonder DCCD. Hij is nl niet zo onderstuurd.

-
Dat wil je niet!Macboy schreef: Ben erg benieuwd. Als het mogelijk is om met meerdere mensen te rijden (bijvoorbeeld 4 man) dan heb ik zeker interesse.
Ik heb de cursus al met Driftsport gedaan, we hadden toen met 3 man 1 auto. Geloof me. Je wil eigenlijk de heledag zelf sturen. Dat is het geld DIK waard!
Ik ben er ovb bij met m´n eigen 320i. Ik heb daarvoor nog een circuit dag staan en het is nog van wat anders afhankelijk. Maar begin juli kan ik wel definitief ja of nee zeggen.
-
Nog even een toevoeging op die huur auto´s van Driftsport.
Probeer te zorgen dat het een fatsoenlijke auto is.
Dus een 325 met Sper.
Wij hadden toen een 320(te weinig vermogen) met 100% sper en een 325 zonder sper.
Dat was ook niet echt super..
De 535 die er nog bij was maakte veel goed.
Mijn ervaring hiermee is overigens 1,5jaar geleden, wellicht is het nu beter geregeld. Echter wel een puntje om rekening mee te houden.
Probeer te zorgen dat het een fatsoenlijke auto is.
Dus een 325 met Sper.
Wij hadden toen een 320(te weinig vermogen) met 100% sper en een 325 zonder sper.
Dat was ook niet echt super..
De 535 die er nog bij was maakte veel goed.
Mijn ervaring hiermee is overigens 1,5jaar geleden, wellicht is het nu beter geregeld. Echter wel een puntje om rekening mee te houden.
-
- Rene (130i)
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Elmar (Heysteria M3)
- Tom Evo VI (met hoe verassend een Evo VI )
- Frits (E36 M3 3.0)
- JeroenT (E30 320i) ovb begin juli uitsluitsel.
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Elmar (Heysteria M3)
- Frits (E36 M3 3.0)
- Tom V
Volgens mij lees je het verkeerd :Macboy schreef:Met hoeveel mensen kun je een auto huren dan? Is het wel handig wisselen? Hoe ziet een dag er dan uit? Is er maar één auto op de baan en kun je eenvoudig wisselen?
Met 2 man delen betekent 180+195 = 375 en dat vind ik toch echt te veel. Als het met meer man gedeeld kan worden is het beter.
Maar hoeveel mensen hebben interesse om een E30 hurend te delen?
En hoe zit het met eventuele schade? Als je je auto tegen een muur aan rijdt is het duidelijk wie de schade veroorzaakt, maar als er gewoon motorisch iets kapot gaat, is iedereen mede-verantwoordelijk natuurlijk.
Als dit inclusief verzekering is, dan is het een ander verhaal.
Ben erg benieuwd. Als het mogelijk is om met meerdere mensen te rijden (bijvoorbeeld 4 man) dan heb ik zeker interesse.
Delen is mogelijk dus 360/2 = 180 ( misschien + nog iets ).Tevens is er de mogelijkheid om een BMW (e30) van DriftSport te huren. Je betaalt dan € 360,- voor de hele dag (incl deelname, auto, banden, brandstof).
Correct me if I'm wrong?
- Corvette
Doe mij ook maar. Heb nog geen ervaring, maar dat kan snel veranderen, omdat we in Le Mans gaan oefenen heb ik van Mathieu gehoordJeroenT schreef:- Rene (130i)
- Wouter (E36 325i)
- Erik (E46 330i)
- Maurice
- Elmar (Heysteria M3)
- Frits (E36 M3 3.0)

Vr. Gr. Cor