ik heb dit forum zeer recent ontdekt. Ik zal mij dan ook even kort voorstellen. Ik heb gezien dat hier gekozen wordt om als gebruikersnaam je echte naam te gebruiken .. Ik heb gevraagd aan de admins van dit forum of ik toch "Daggie" mocht kiezen als gebruikersnaam. De meeste mensen kennen mij (zowel op het Internet als IRL) immers als Daggie. Mijn echte naam is Bart Blommaerts. Ik ben 26 jaar, Belg en werk als Information Analyst bij EDS.
Mijn eerste auto was een groene VW Golf 2 ... 1300cc, 55pk.
[img:600:403]http://www.daggie.be/gfx/cars/project/g ... /front.jpg[/img]
Achteraf gezien, zag hij er niet uit, maar ik reed er wel graag mee.
De opvolger was een VW Polo 6N ... 1400cc, 60pk.
[img:600:450]http://www.daggie.be/gfx/cars/project/2 ... CN2272.jpg[/img]
Vind ik nog altijd een mooie auto .. om naar te kijken. Om mee te rijden, hing dat ding te laag.
Meer foto's: http://www.daggie.be/cars/project/2005/7.php
Daarna heb ik mij een Porsche Boxster gekocht ... 2500cc, 205pk.
[img:800:533]http://www.daggie.be/gfx/cars/project/2 ... /front.jpg[/img]
Vind ik persoonlijk nog altijd een fantastisch mooie auto. Met deze ben ik "echt" graag gaan "rijden". Met als gevolg dat ik hem eigenlijk ook te laag vond om te rijden.
Meer foto's: http://www.daggie.be/cars/project/2007/5.php
Momenteel rijd ik met een Porsche Cayman ... 2700cc, 245pk.
[img:800:533]http://www.daggie.be/gallery/albums/gtg ... border.jpg[/img]
Cayman heeft 20" Techart velgen, Techart 30mm verlaging, Techart voorlip, zijlijsten, kofferspoiler, ...
Met de Cayman ga ik ook graag op circuit rijden: Spa-Francorchamps, Zolder, Nordschleife, ... (maar dat doe ik dan wel meestal op de originele 17" velgen)
Paar foto's die ik leuk vind:
[img:720:478]http://vazily.be/jalbum/24%2002%202008% ... C_6505.jpg[/img]
[img:800:533]http://img511.imageshack.us/img511/3343/daggieek0.jpg[/img]
[img:800:533]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 30copy.jpg[/img]
[img:800:533]http://i238.photobucket.com/albums/ff17 ... 23copy.jpg[/img]
[img:800:532]http://i102.photobucket.com/albums/m95/ ... C_8021.jpg[/img]
[img:800:531]http://users.skynet.be/belgianrally/240 ... C_1292.jpg[/img]
[img:800:531]http://users.skynet.be/belgianrally/240 ... C_1293.jpg[/img]
[img
Ik ben nu sterk aan het overwegen om een Lotus Elise R te kopen, puur als tracktool .. maar ik ben er nog niet uit ...
