Waar het mij om gaat is dat de auto er van buiten voor een leek met z'n 4 kachelpijpen en S6 grille uitziet alsof het ding 250+ loopt. De verschillen met de genoemde S6 en jouw auto zijn minimaal. Echter door het geluid en de roetdampen zou ik ook wel kunnen afzien dat het geen S6 is.Nemo schreef: Wat is er S replica aan? er zit gewoon een S6 grill op en op m'n BMW had ik een 130i grill dus dat was ook een 130i replica?
De Quad exhaust systeem is volledig op maat gemaakt en is wat breder dan de uitlaat systeem van een S6.
Er zitten ook allroad deurlijsten op dus het is niet de bedoeling om het op een S te laten lijken
S6en dat commentaar van je het is weer een 2.0 ja het zou weer een BELG zijn haha
- LEDS vanvoor
andere spiegels
andere deurlijsten
uitlaat is dunner
.....![]()
Het is weer een kale BMW 116 of 316i zou het geen Nederlander zijn?
Zeker Audi's zijn vaak een toonbeeld van hoe een 'understated' auto eruit ziet. Ik zag een Belgische plaat, dus vermoedde ik dat het motorisch niet zoveel soeps zou zijn. Dat dit door het fiscale stelsel wat men daar hanteert komt lijkt me duidelijk. Maar gek genoeg rijdt men er als gevolg daarvan vaker liever met een instap motortje rond icm grote wielen, bodykit, liefst met zo opvallend mogelijke vleugels. Ik vind dat jammer; all show no go. Neem dan een fatsoenlijke motor met bijbehorende goodies. Het geld wat je bespaart door geen uiterlijke grappen uit te halen kan dan weer aan de extra fiscale kosten gestopt worden. Per saldo zal je niet veel duurder/goedkoper uit zijn vermoed ik