Andrew is zijn naam, wil volgend jaar VLN gaan rijden.
Hij had afgelopen zondag de E36 M3 GT bij. Die als racer is opgebouwd.
I.v.m. met problemen met de wiellagers van zijn zwarte CSL.

Daar heb ik ook in gereden echter daar ben je gelijk super agressief in.
Kleine kantekening was de zitpositie, stuur zat iets te ver weg en ik zat elke keer met mijn veter achter de pedalen en dat is met heel and toe niet zo lekker en met links schakelen, drama dus, je hebt totaal geen gevoel in je 'linker' schakel hand.
Dus de eerste ronden, alleen want één stoel, was echt een drama en langzaam, vanaf rondje drie ging het beter.
Driften kon je er wel mee ondanks de Bridgestone semi-slicks.
Maar in de witte CSL ben ik absoluut op mijn gemak.
Eerlijkheids halve moet ik zeggen dat Eau Rouge en Blanchimont toch af en toe wat zweet in mijn bilnaad bezorgde.
Wagen wordt dan heel licht en de ballustrade dichtbij in een dure auto van iemand anders, dus wel wat reserve ingebouwd.
Echter 's ochtends in de CSL bovenop Eau Rouge die in op opdrogen was i.v.m. vorst wel dwars met 170 km/u op de teller. Effe tegensturen en doorschakelen. Maar als ik er nu aan terug denk want dat was dus geen opzet.
Maar wat een gave baan dat Spa-Francorchamps.
@fabian, Steve had me al meerdere keren uitgenodigd op de ring maar zoals ik al tegen jou had gezegd. Ik heb nog nooit op de ring gereden dus dan kan ik toch niet vol en ook niet super genieten van zo'n fantastische wagen. Daar is de ring te moeilijk voor als newbe.
Spa daarentegen is dan als newbe wel weer geschikt.
Thieu, Spa, CSL. Wat een combinatie
@Jeroen, onder de witte zit een 3- of -4 way AST onderstel.
Ik vind het een geweldig onderstel maar ik ben dan ook snel tevreden.