Nieuwe Seat Leon Cupra
-
- Tristan
Daar kan ik je niet geheel ongelijk in geven. Ik probeerde een circuit-dag op te zetten voor SO. Uiteindelijk waren er maar ca. 6 geinteresseerden. Daar ga ik natuurlijk niks voor organiseren. Gelukkig hebben we een vast clubje binnen SO, waarmee we wel gezamelijk circuit-dagen afgaan en/of trainingen.Hielke schreef:Jammer dat het bij de Seat forum's allemaal poetsers zijn. Van circuitevenementen krijgen ze het zuur.
Geen wonder dat spoilers, bumpers en lipjes daar de toon zetten.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zeg ook niet dat het een verwijt van je is.
Maar ieder zijn ding ding toch?
Die zwaar verbouwde auto's met Lexuslampen en verlengde motorkappen en verkeerde bumpers vind ik ook niets.
Oeff, heb er zelfs al eens commentaar op gegeven...
Toch vermaak ik mij daar ook altijd wel.
Voor een merkenforum is het daar aardig druk volgens mij en je kunt er interessante info verkrijgen, als je tenminste SEAT rijdt.
Maar ieder zijn ding ding toch?
Die zwaar verbouwde auto's met Lexuslampen en verlengde motorkappen en verkeerde bumpers vind ik ook niets.
Oeff, heb er zelfs al eens commentaar op gegeven...

Toch vermaak ik mij daar ook altijd wel.
Voor een merkenforum is het daar aardig druk volgens mij en je kunt er interessante info verkrijgen, als je tenminste SEAT rijdt.
-
Geplaatst: Wo Jul 19, 2006 11:34 Onderwerp:
-------------------------------------------------------------------------------
Henry Hemmes, waarmee rij jij op de Nordschleife?
Nou bavo boy
vanmidag een mitsubishi evo 9 besteld in het zwart
Als ik meneer de vries nou nog niet kan bij houden, weet ik het niet meer.

-------------------------------------------------------------------------------
Henry Hemmes, waarmee rij jij op de Nordschleife?
Nou bavo boy
vanmidag een mitsubishi evo 9 besteld in het zwart
Als ik meneer de vries nou nog niet kan bij houden, weet ik het niet meer.

-
- Peter Tunissen
- Macboy
Leon is niet wat het zou moeten zijn. Auto is inmiddels een jaar op de markt of zo? Kan er weinig positief over worden itt de vorige.
Het is een mooie auto, dat zeker. Maar die schoonheid van de vorige komt ie niet bij de in de buurt.
Is ook niet te vergelijken met bijv Alfa 156/159. Tuurlijk, de 156 was helemaal geweldig toen ie uitkwam, dat kan de 159 nooit evenaren.
Maar als je ze naast elkaar zet, dan is de 159 natuurlijk veel mooier geworden dan de oude (niet iedereen vindt dit, maar nieuw is duidelijk leuker, mooier, beter etc etc).
Ze je de nieuwe Leon nu naast ene oude Leon, dan vindt de grote meerderheid de oude nog steeds mooier.
Zulks ook bij BMW. Veel kritiek. Zet nieuw naast oud en meerderheid vindt nieuw toch mooier.
Zo niet bij Seat. Kortom: teken dat er toch echt iets niet deugt ...
Jammer. Auto had veel potentie, denk ook niet dat het veel had gescheeld, maar de voorkant blijft toch gewoon 'raar' en en profil bezien deugt ie ook voor geen meter ...
Het is een mooie auto, dat zeker. Maar die schoonheid van de vorige komt ie niet bij de in de buurt.
Is ook niet te vergelijken met bijv Alfa 156/159. Tuurlijk, de 156 was helemaal geweldig toen ie uitkwam, dat kan de 159 nooit evenaren.
Maar als je ze naast elkaar zet, dan is de 159 natuurlijk veel mooier geworden dan de oude (niet iedereen vindt dit, maar nieuw is duidelijk leuker, mooier, beter etc etc).
Ze je de nieuwe Leon nu naast ene oude Leon, dan vindt de grote meerderheid de oude nog steeds mooier.
Zulks ook bij BMW. Veel kritiek. Zet nieuw naast oud en meerderheid vindt nieuw toch mooier.
Zo niet bij Seat. Kortom: teken dat er toch echt iets niet deugt ...
Jammer. Auto had veel potentie, denk ook niet dat het veel had gescheeld, maar de voorkant blijft toch gewoon 'raar' en en profil bezien deugt ie ook voor geen meter ...
- Macboy
-
- Cupra R
Nieuwe Leon vind ik 3x niks
Achterkant is een Alfa (wel mooi maar gestolen) en de voor en zijkant is
Oude Leon Cupra R daaren tegen is een prachtig vehicel
Ik kom namelijk niet zoveel op SO.

Achterkant is een Alfa (wel mooi maar gestolen) en de voor en zijkant is

Oude Leon Cupra R daaren tegen is een prachtig vehicel

Waar gaan jullie dan naartoe ?Daar kan ik je niet geheel ongelijk in geven. Ik probeerde een circuit-dag op te zetten voor SO. Uiteindelijk waren er maar ca. 6 geinteresseerden. Daar ga ik natuurlijk niks voor organiseren. Gelukkig hebben we een vast clubje binnen SO, waarmee we wel gezamelijk circuit-dagen afgaan en/of trainingen.
Ik kom namelijk niet zoveel op SO.
- frank de jonge