experience does the trick, just be patientStyle schreef:Gisteren naar de Ring geweest. Echter geen rondjes kunnen rijden omdat t op een B-weggetje (al een Nordschleife op zich!) bijna fout ging met de OPC.
Doordat ik werd afgeleid raakte ik in de berm en schamtpe een plastic paaltje! Spiegel hing eraf maar kon ik gelukkig weer vastzetten en werkt nog goed. Toen we uitstapten zat de hele zijkant vol witte strepen!. Dit was van het paaltje maar gelukkig kon ik alles wegpoetsen, geen lak eraf! Slechts paar hele lichte krasjes.
Er was echter een ander probleem. Rechtsvoor een platte band! Deze was finaal van de velg gelopen. ADAC had m opgesleept en hebben de band er weer opgekregen. Uiteindelijk met de repairkit die standaard geleverd werd kunnen fixen. Daarna met 120 naar huis gekachelt (officieel mag je 80)
Weet iemand hoe lang je met zo'n opgedirkte band kunt doorrijden?
Heb al contact opgenomen met de dealer voor nieuwe banden maar ik ben nog in afwachting wanneer ze de banden hebben.
De bandenspanningssensor blijft tevens continu branden...
Was me wel t dagje weer gisteren, bijna de OPC plat binnen een half jaar
Ik weet iemand die 6 pots klauwen met bijbehorende schijven kan leveren voor diverse Opels, alleen of de Corsa D OPC erbij zit weet ik zo niet uit mijn hoofd.Style schreef:mooizo Luuk![]()
Remmen gana nu weer wat beter. savonds na CPZ was t wat minder.
Helaas wordt er geen bigbrakekit gemaakt voor mijn auto. Dan worden t een keer Brembo schijven met Ferodo blokken 8)
Gebruikers op dit forum: Eric Z en 15 gasten