Wttc 2006
- Macboy
- Mari Oh Oh!
- Macboy
Translated readme:
Open the following .car files :
- GameData\Teams\GT\Chrysler Viper Teams\Force One Festina\04032_GT_VIPER.car
- GameData\Teams\GT\Ferrari 550 Teams\Wieth\04022_GT_Ferrari_F550.car
- GameData\Teams\GT\Lister Storm Teams\Lister Racing\04014_GT_Lister.car
- GameData\Teams\GT\Saleen S7R Teams\Vitaphone Racing Team\04005_GT_SALEEN_S7R.car
On the "classes=" line add "DEMO, " to the list. For example, with the nr. 5 Saleen that would result in this:
classes="DEMO, FULL, 2004, GT_2004, AM, SALEEN, MONZA_2004, VALENCIA, MAGNY_2004, HOCKENHEIM, BRNO_2004, DONI_2004, SPA_2004, IMOLA, OSCHERS_2004, DUBAI, ZHUHAI, CC005, CC003"
Then launch the .exe for the car you're adding.
All the cars will be visible at the selection menu ingame, but only the one with the exe launched will actually work! Otherwise the game will crash.
NB : The .exe's are included in this file but I don't know if this will work on your PC, use at your own risk.
Open the following .car files :
- GameData\Teams\GT\Chrysler Viper Teams\Force One Festina\04032_GT_VIPER.car
- GameData\Teams\GT\Ferrari 550 Teams\Wieth\04022_GT_Ferrari_F550.car
- GameData\Teams\GT\Lister Storm Teams\Lister Racing\04014_GT_Lister.car
- GameData\Teams\GT\Saleen S7R Teams\Vitaphone Racing Team\04005_GT_SALEEN_S7R.car
On the "classes=" line add "DEMO, " to the list. For example, with the nr. 5 Saleen that would result in this:
classes="DEMO, FULL, 2004, GT_2004, AM, SALEEN, MONZA_2004, VALENCIA, MAGNY_2004, HOCKENHEIM, BRNO_2004, DONI_2004, SPA_2004, IMOLA, OSCHERS_2004, DUBAI, ZHUHAI, CC005, CC003"
Then launch the .exe for the car you're adding.
All the cars will be visible at the selection menu ingame, but only the one with the exe launched will actually work! Otherwise the game will crash.
NB : The .exe's are included in this file but I don't know if this will work on your PC, use at your own risk.
- Mari Oh Oh!
Dan zal ik ook maar even over de brug komen met een linkje: http://gathering.tweakers.net/forum/vie ... e/26183289
Ik heb het nog niet geprobeerd overigens.
Ik heb het nog niet geprobeerd overigens.
- Mari Oh Oh!
http://gathering.tweakers.net/forum/vie ... e/26194118
Hehehehehe. Moest ook bijna wel. Na ca. 4 jaar geven ze het eindelijk toe.Dat is geen maat voor het al dan niet realistisch zijn van de physics. Wat ik over de jaren heb gezien in onboard beelden van deze GT wagens komt meer overeen met GTR 2 dan GTR 1. Zelfs het opperhoofd van Simbin (Henrik Roos) heeft toegegeven GTR te rijden met wat lichte hulpjes aan. GTR was soms net iets te spannend en lastig gewoon. Zoals eerder treffend gepost gaat het met deze physics inderdaad minder om survival en meer over het racen, waar veel mensen een voorkeur voor zullen hebben.Dutch3men schreef:
Met GTR1 had ik echt angst om in bepaalde bochten op het gas te gaan, dat voetje moet heeeel langzaam naar de beneden..dat geeft het gevoel van enorme power en respect voor de wagen.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ilija en Mario, ik had zelf al wat gevonden idd qua .exe gedoe. Laat maar ik wacht wel tot 30/9, straks m'n PC in de hens
Wat Mario ook aanhaalt. GTR is niet realistisch.Nooit geweest.Punt.
Hier op simracing.nl een quote van Albert en Richard117:(geheel mee eens, niet eens omdat ik alleen maar wat circuitervaring heb met redelijk krachtige straatauto's, maar geweoon omdat ik 't eigenlijk vaak met 'm eens ben
)
Albert Priem wrote:
Richard117 wrote:
Dus iedereen incl. de kenners hebben 3 jaar lang uit hun nek zitten lullen?
Iedereen had het erover dat de auto's in GTR precies zoals het echt aanvoelden.
Geloof jij dat zelf?
Ik heb altijd (nou ja....het half jaar dat ik het speel) al geroepen dat ik het niet realistisch vindt. Zie me laatste betoog....(en dan heb ik het nog niet eens over dat je geen auto kan opvangen met GTR1...driften kan niet...is dat realistisch dan?)
Heeft "iedereen" ook daadwerkelijk in een F550 gereden..is er uberhaupt iemand die op een circuit heeft gereden in een redelijke snelle auto met slicks??
Ik ben wel benieuwd naar je bronnen....wat ik weet (gehoord) is dat traction-control op low moet staan om een beetje in de buurt te komen van realiteit......en waar lijkt het dan op als je met low rondrijdt........precies op GTR2
Sorry Aalt
P.s. Neemt niet weg dat ik het een super spel blijf vinden om te spelen, dat staat er helemaal los van.
Ik weet natuurlijk niet meer wat ik de afgelopen 3 jaar allemaal gelezen en gezien heb, dus even een bron geven kan ik niet. Maar ik weet me nog wel te herrineren dat er verschillende coureurs uit de FIA GT gezegd hebben dat GTR realistisch aanvoelde. Kijk ik heb nooit met een Ferrari, Saleen of wat dan ook gereden dus ik kan dat ook niet bepalen maar als diverse coureurs het aangeven dan beschouw ik het als betrouwbare informatie.
En als autoracen echt zo makkelijk is als dat het in GTR2 is dan ben ik toch bijna geneigd om minder respect voor coureurs te krijgen, want hun prestaties lijken dan helemaal niet zo moeilijk te zijn. En ook dat is weer iets dat ik niet geloof.

Wat Mario ook aanhaalt. GTR is niet realistisch.Nooit geweest.Punt.
Hier op simracing.nl een quote van Albert en Richard117:(geheel mee eens, niet eens omdat ik alleen maar wat circuitervaring heb met redelijk krachtige straatauto's, maar geweoon omdat ik 't eigenlijk vaak met 'm eens ben

Albert Priem wrote:
Richard117 wrote:
Dus iedereen incl. de kenners hebben 3 jaar lang uit hun nek zitten lullen?
Iedereen had het erover dat de auto's in GTR precies zoals het echt aanvoelden.
Geloof jij dat zelf?
Ik heb altijd (nou ja....het half jaar dat ik het speel) al geroepen dat ik het niet realistisch vindt. Zie me laatste betoog....(en dan heb ik het nog niet eens over dat je geen auto kan opvangen met GTR1...driften kan niet...is dat realistisch dan?)
Heeft "iedereen" ook daadwerkelijk in een F550 gereden..is er uberhaupt iemand die op een circuit heeft gereden in een redelijke snelle auto met slicks??
Ik ben wel benieuwd naar je bronnen....wat ik weet (gehoord) is dat traction-control op low moet staan om een beetje in de buurt te komen van realiteit......en waar lijkt het dan op als je met low rondrijdt........precies op GTR2
Sorry Aalt
P.s. Neemt niet weg dat ik het een super spel blijf vinden om te spelen, dat staat er helemaal los van.
Ik weet natuurlijk niet meer wat ik de afgelopen 3 jaar allemaal gelezen en gezien heb, dus even een bron geven kan ik niet. Maar ik weet me nog wel te herrineren dat er verschillende coureurs uit de FIA GT gezegd hebben dat GTR realistisch aanvoelde. Kijk ik heb nooit met een Ferrari, Saleen of wat dan ook gereden dus ik kan dat ook niet bepalen maar als diverse coureurs het aangeven dan beschouw ik het als betrouwbare informatie.
En als autoracen echt zo makkelijk is als dat het in GTR2 is dan ben ik toch bijna geneigd om minder respect voor coureurs te krijgen, want hun prestaties lijken dan helemaal niet zo moeilijk te zijn. En ook dat is weer iets dat ik niet geloof.

- Mari Oh Oh!
Tja het is misschien makkelijker om hem op de baan te houden. Is het makkelijker om de beste tijd van de wereld te rijden? Neh, no way.
Is het realistischer, dat durf ik ook niet te zeggen, maar ik ben geneigd ja te zeggen. Een band heeft niet grip of geen grip er is altijd een redelijk grensgebied en in dat grensgebied goed met de auto om kunnen gaan maakt een snel coureur.
Is het realistischer, dat durf ik ook niet te zeggen, maar ik ben geneigd ja te zeggen. Een band heeft niet grip of geen grip er is altijd een redelijk grensgebied en in dat grensgebied goed met de auto om kunnen gaan maakt een snel coureur.
- Dennis Cavallino