Schade
- Jelmer850i
Schade
Ik heb wat schade op mijn achterbumper wat ik laat repareren.
Dit moet ik bij mijn verzekering melden.
Echter heeft ook een of het andere gek een deur tegen mijn rechter deur aan gesmeten dus ook deze laat ik weer strak maken.
Kan ik dit aanmelden als 1 schade of als 2, en wat is handig?
Dit ivm noclaim garanties etc.etc.
Ben hier niet zo thuis in eerste keer schade wat ik verreken met de verzekering ivm all risk.
Dit moet ik bij mijn verzekering melden.
Echter heeft ook een of het andere gek een deur tegen mijn rechter deur aan gesmeten dus ook deze laat ik weer strak maken.
Kan ik dit aanmelden als 1 schade of als 2, en wat is handig?
Dit ivm noclaim garanties etc.etc.
Ben hier niet zo thuis in eerste keer schade wat ik verreken met de verzekering ivm all risk.
- GTRene
- Jelmer850i
Kijk maar uit met het opgeven van schades die verschillend zijn en dan als 1 schade opgeven.
Een van de spuiters zei tegen ons wacht een week met opgeven dan is die all risk verzekerd.
De tweede spuiter zei, nooit doen, als je een schade een week later opgeeft, ze staan tegenwoordig met vergrootglazen schades en krassen te bekijken om te beoordelen hoe oud de schade is, dus als je gaat jokken over de data's dan ben je gewoon de sigaar.
Een van de spuiters zei tegen ons wacht een week met opgeven dan is die all risk verzekerd.
De tweede spuiter zei, nooit doen, als je een schade een week later opgeeft, ze staan tegenwoordig met vergrootglazen schades en krassen te bekijken om te beoordelen hoe oud de schade is, dus als je gaat jokken over de data's dan ben je gewoon de sigaar.
-
OnlineFabian
- Ar
- Auto: Prius
Dat weet ik en het niet voor elk bedrijf opgaan. Het is niet moeilijk om iets mee te laten nemen. Alleen een achterbumper is wel weinig trouwens. Liever iets meer schadeFabian schreef:weet je wel zeker dat je nu iets zegt wat klopt?Ar schreef:Zoals GTRene zegt. Met de spuiter kun je dit wel afspreken. Bij verzekeringswerk zijn de marges goed...
Eerder tegenovergesteld voor de schadebedrijven....de schademarkt is lichtelijke gewijzigd de laatste paar jaren!

- Buco
Ik heb zoiets ook een keer gehad, 2 verschillende schades.
De eerste ooit laten zitten, was niet ZO heel erg en was relatief niet zo heel erg opvallend. Maar de 2e schade zat op een opvallendere plek.
Met de spuitert afgesproken dat we 1 schade melden en dat hij ze allebei in orde maakt. Was geen probleem. Die spuiter wist meestal wel of ze van de verzekeraar wel/niet kwamen kijken.
Je kan zoiets allicht voorleggen bij de spuiter en kijken wat zijn reactie is.
Succes met de schadeafhandeling

De eerste ooit laten zitten, was niet ZO heel erg en was relatief niet zo heel erg opvallend. Maar de 2e schade zat op een opvallendere plek.
Met de spuitert afgesproken dat we 1 schade melden en dat hij ze allebei in orde maakt. Was geen probleem. Die spuiter wist meestal wel of ze van de verzekeraar wel/niet kwamen kijken.
Je kan zoiets allicht voorleggen bij de spuiter en kijken wat zijn reactie is.
Succes met de schadeafhandeling

- Jelmer850i