Wat doen de DF-ers eigenlijk in het dagelijkse leven?
-
Arthur schreef:En dat 7 dagen achter elkaar en dan 7 dagen vrij?
Vroeger reed ik alleen, maar met rond de 80 uur per week vond men dat op een gegeven moment een beetje te gortig worden.
Sinds 1,5 jaar een collega erbij gekregen en rijden we een week op en een week af...heerlijk!!
ps Ik rij geen tuinkabouters
-
Klinkt veel maar die zat ik natuurlijk niet achter het stuur. Werktijd begint en eindigt bij mij in de garage.PeterB schreef:Mwah....Marcel van Meerbeek schreef:
Vroeger reed ik alleen, maar met rond de 80 uur per week vond men dat op een gegeven moment een beetje te gortig worden.
Het is eigenlijk net één grote vakantie. Dagje hier, dagje daar...paar daagjes hier en dan weer een aantal dagen daar. Tussentijds beetje sightseeing, bioscoopje, shoppen, je kent dat wel...mooie rijtrainingen etc.....
En daar word je dan ook nog voor betaald 8)
-
Die wordt door DKDB-ers gereden, A: die verdienen geen zak, B: die moeten het voertuig iedere nacht naar het politiebureau brengen, C: Moeten ze hun wachttijd ook nog eens in die S klasse blijven zitten....Hans GP1630 schreef:Van Rita Verdonk,, want ik zie je bijna elke dag rijden in Nootdorp!
Gelukkig niet dus.
- Dennis Cavallino
Jij doet wat ik als freelancer deed voor wisselende mannen en vrouwen. Erg leuke job vind ik nog steeds, niet te vergelijken met de studentendirectiechauffeurs imho met alle respect (want dat heb ik ook gedaan vroeger), dit ligt wel wat niveau's hoger. Ik moest alleen altijd heel vroeg mijn nest uit omdat ik eerst de auto moest ophalen, klaar zetten, verwarmd, of juist gekoeld en al. Jij komt aanrijden en bent klaar. Scheelt gewoon een hoop tijd en gedoe. Maar ik vond het altijd heerlijk om te doen en heb nog steeds zoiets van: als ik 't zat ben met mijn huidige werkzaamheden, zou ik het zo weer doen, maar dan wellicht niet als freelancer. Belastingdienst sucks. 

- Peric
-
En zo is het....Dennis Cavallino schreef:Jij doet wat ik als freelancer deed voor wisselende mannen en vrouwen. Erg leuke job vind ik nog steeds, niet te vergelijken met de studentendirectiechauffeurs imho met alle respect (want dat heb ik ook gedaan vroeger), dit ligt wel wat niveau's hoger. Ik moest alleen altijd heel vroeg mijn nest uit omdat ik eerst de auto moest ophalen, klaar zetten, verwarmd, of juist gekoeld en al. Jij komt aanrijden en bent klaar. Scheelt gewoon een hoop tijd en gedoe. Maar ik vond het altijd heerlijk om te doen en heb nog steeds zoiets van: als ik 't zat ben met mijn huidige werkzaamheden, zou ik het zo weer doen, maar dan wellicht niet als freelancer. Belastingdienst sucks.

Overigens nog steeds zo'n 80 uur. ( en niet 1 week werken, 1 week vrij

-
PeterB schreef:En zo is het....Dennis Cavallino schreef:Jij doet wat ik als freelancer deed voor wisselende mannen en vrouwen. Erg leuke job vind ik nog steeds, niet te vergelijken met de studentendirectiechauffeurs imho met alle respect (want dat heb ik ook gedaan vroeger), dit ligt wel wat niveau's hoger. Ik moest alleen altijd heel vroeg mijn nest uit omdat ik eerst de auto moest ophalen, klaar zetten, verwarmd, of juist gekoeld en al. Jij komt aanrijden en bent klaar. Scheelt gewoon een hoop tijd en gedoe. Maar ik vond het altijd heerlijk om te doen en heb nog steeds zoiets van: als ik 't zat ben met mijn huidige werkzaamheden, zou ik het zo weer doen, maar dan wellicht niet als freelancer. Belastingdienst sucks.![]()
Overigens nog steeds zo'n 80 uur. ( en niet 1 week werken, 1 week vrij)
Ah ik zie het...W221L......de mijne is iets korter 8)
- Dennis Cavallino
- PeerH
@ Marcel: Deze misschien??
[img:235:235]http://www.verkeerenwaterstaat.nl/Image ... 208058.jpg[/img]
[img:235:235]http://www.verkeerenwaterstaat.nl/Image ... 208058.jpg[/img]
- Atte Hibma
- skinnybmw
Toen was de apperatuur ook wel anders, nog. Ik zit er sinds 2002/2003...Peric schreef:Hey Skinny...skinnybmw schreef:Ik zit in een bunker bij AOCS Nieuw Milligen (vlakbij Garderen/Barneveld/Amersfoort/Apeldoorn).
Daar in dienst gezeten, in die bunker ben ik ook wel 's geweest..
Maar dan heb ik het wél over 20 jaar terug.. OEF, ben oud...
- Jurriaan
Ach, als studentchauffeur is het ook best leukMarcel van Meerbeek schreef:Klinkt veel maar die zat ik natuurlijk niet achter het stuur. Werktijd begint en eindigt bij mij in de garage.
Het is eigenlijk net één grote vakantie. Dagje hier, dagje daar...paar daagjes hier en dan weer een aantal dagen daar. Tussentijds beetje sightseeing, bioscoopje, shoppen, je kent dat wel...mooie rijtrainingen etc.....
En daar word je dan ook nog voor betaald 8)

-
Sterkte AtteAtte Hibma schreef:Ach ben nog scholier, doe nu examens en moet helaas nog 2 jaar wachten om legaal een auto te besturen

@ Mike: Zat nog even verder te googlen op 'Predator' en kwam toen nog dit filmpje tegen, die boot is gewoon sci-fi!

http://www.youtube.com/watch?v=zX4Go_HKux4
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Re: Wat doen de DF-ers eigenlijk in het dagelijkse leven?
Zonder het hele topic door te hoeven spitten, zijn er hier ook mensen op DF die belastingadviseur zijn??
Zo ja, even een pm'tje graag
. Dank u!
Zo ja, even een pm'tje graag