Gezien jouw geposte filmpje heb jij ook aardig wat petjes in de auto!luco hornsveld schreef:Misschien dat dat ding eens goed loopt als die al die petjes uit die auto gooitCor Dame schreef:Thommy heeft 881 petjes

Je hebt wel wat met die fantasten hehugo schreef:Bij mij op de opleiding zit er ook zo'n knul. Rijdt nu een witte e92 325i en had voorheen een V R32. Deze zou door ABT getjoend zijn naar 360PK dmv uitlaat en chip.
Moet je je voorstellen. Je krijgt dus al een waanzinnig dikke bak van je pa en dan toch nog moet je er over liegen naar derden. Ik vraag me dan werkelijk waar af hoe een sneue zak je wel niet moet zijn.
HANZ06 schreef:Heee schuimpie.......... misschien wist je het nog niet maar ik maak je er met veel plezier op attent dat het hokkie waar jij je mee voortbeweegt in de zelfde klasse zit als een astra,polo of hondahok, oenThommy schreef:heb dit bijna iedere dag bij het stop licht wanneer ik van mn werk kom... zijn de jochies van 18 weer driftig door Vianen aan het toeren met hun Astra GSI 8v, 1.4 polo (totaal gespoilert met Remus!!) en een Honda Coupe 1.5...
altijd hetzelfde liedje bumperkleven tot het stoplicht en dan weer huilend achter het stuur zitten als ik weg knal...![]()
moet wel toegeven dat ik zelf ook wel eens moet huilen als er een M3 of een 911 voor mijn neus staat...![]()
maar even de sterke verhalen...![]()
zo had ik een Audi S2 Coupe (380pk) en had een maatje van mij een Corola 1.6 GTSI... en je voelt hem al aankomen, die zou ook harder en SNELLER gaan als mijn S2... een keer op het industrie terein opgelost en vervolgens nooit meer iets over gehoord...![]()
merk toch dat het vaak de Toyota rijders zijn die altijd maar denken dat ze met een soort van Ferrarie rijden ofzo...![]()
grt thommy![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz,Hans
P.s. vrijdag avond hebben we het er vast nog over........,kom je met of zonder pet
Trouwens, zit er bij jou ook geen remus onder![]()
Twin turbo geloof ik zelfs met 272pk. Heb zelf ook een tijdje T6 gereden voor de baas, boven de 240 is de fut er wel zo'n beetje uit. Ooit na lang aandringen de meter net voor de 260 gekregen, tevens het maximale wat er op de km-teller staat, en dan staat die echt onderin.EG schreef:Zo een ding heeft een 3.0 6 cylinder turbo met 280 pk ofzo toch?Marcel van Meerbeek schreef:Had eens een collega met een Volvo S80 T6...stond dagelijks achter de Martinitoren geparkeerd, 290 liep die volgens hem 8)
flikker toch op man..
Dan kan ie best 290 op de teller aantikken?
Louis schreef:Oude maat kwam laatst langs, golf5 had ie bij zich van de baas, 185pk tdi.
Het was een 90pk tdi, maar had hem laten chippen, ik zeg: zo zo, meestal ga je dan naar 115pk max. nee zegt ie: speciaal bedrijf die zegt: hoelang wil je dat die auto meegaat en dan chippen we hem gewoon maximaal. dus 185pk. :!:
Die vind ik wel heel erg goed zeg, haha.Louis schreef:Oude maat kwam laatst langs, golf5 had ie bij zich van de baas, 185pk tdi.
Het was een 90pk tdi, maar had hem laten chippen, ik zeg: zo zo, meestal ga je dan naar 115pk max. nee zegt ie: speciaal bedrijf die zegt: hoelang wil je dat die auto meegaat en dan chippen we hem gewoon maximaal. dus 185pk. :!:
Volgens mij zit er ook een 4-bak automaat in zo'n T6. In ieder geval in degene waar ik in gereden heb. Die dingen verbruiken bij normaal gebruik gewoon 15L/100km, echt niet normaal...stads verkeer kon die automaat ook echt slecht aan, nooit "full-lock" enzo...Marcel van Meerbeek schreef:Twin turbo geloof ik zelfs met 272pk. Heb zelf ook een tijdje T6 gereden voor de baas, boven de 240 is de fut er wel zo'n beetje uit. Ooit na lang aandringen de meter net voor de 260 gekregen, tevens het maximale wat er op de km-teller staat, en dan staat die echt onderin.EG schreef:Zo een ding heeft een 3.0 6 cylinder turbo met 280 pk ofzo toch?Marcel van Meerbeek schreef:Had eens een collega met een Volvo S80 T6...stond dagelijks achter de Martinitoren geparkeerd, 290 liep die volgens hem 8)
flikker toch op man..
Dan kan ie best 290 op de teller aantikken?
Directiechauffeurs zijn net vissers wat dat betreft..
heheheG Kolkman schreef:Ja, en dan gaan ze er ook nog een beetje mee over de Nürburgring lopen knorren waar er dan 1 fotootje van ze gemaakt wordt en daarmee dan jaren nadien nog te lopen avatar-en![]()
.
hehe Hugo, je was altijd al een jaloers typje ! Ook jij mag binnenkort je Volvo wel omruilen hoorhugo schreef:Bij mij op de opleiding zit er ook zo'n knul. Rijdt nu een witte e92 325i en had voorheen een V R32. Deze zou door ABT getjoend zijn naar 360PK dmv uitlaat en chip.
Moet je je voorstellen. Je krijgt dus al een waanzinnig dikke bak van je pa en dan toch nog moet je er over liegen naar derden. Ik vraag me dan werkelijk waar af hoe een sneue zak je wel niet moet zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 4 gasten