Wel klote, maar hadden toch niet ver gekomen in CL. Twente geef ik ook weinig/geen kans.

Er valt tegenwoordig weinig te beginnen tegen ploegen die meer als een jaar begroting van Ajax (en dergelijke) te besteden hebben aan 1 enkele speler.Tristan schreef:Hier trouwe aanhanger (hebben samen met collega-bedrijf een skybox).
Wel klote, maar hadden toch niet ver gekomen in CL. Twente geef ik ook weinig/geen kans.
Heb nog 2 trucks van McLaren zien rijden afgelopen week in zuid-frankrijk. Wat een enorme wagens, niet normaalMarcel van Meerbeek schreef:Nog een paar nachtjes slapen mannen...
25 mei 2008 Grand Prix Monaco (Monaco)
08 juni 2008 Grand Prix Canada * (Montreal)
22 juni 2008 Grand Prix Frankrijk (Magny-Cours)
06 juli 2008 Grand Prix Groot-Brittannië (Silverstone)
20 juli 2008 Grand Prix Duitsland (Hockenheim)
03 augustus 2008 Grand Prix Hongarije (Boedapest)
24 augustus 2008 Grand Prix Europa (Valencia)
07 september 2008 Grand Prix Italië (Monza)
14 september 2008 Grand Prix België (Spa-Francorchamps)
28 september 2008 Grand Prix Singapore ** (Singapore)
12 oktober 2008 Grand Prix China (Shanghai)
19 oktober 2008 Grand Prix Japan (Fuji)
02 november 2008 Grand Prix Brazilië (São Paulo)
BBVW schreef:HANZ06 schreef:Als jij nou eens in de tijd terug zou kijken , zou je geen Duits rijden, en zou je opa nu trots op je zijn.Sjoerd schreef:Hans, mensen die in de tijd terugkijken rijden Amerikaans, mensen die vooruit kijken Audi
Gister 18.000 man op de markt, nog meer dan in 2001 toen "we" de beker wonnen. Ik was pas laat terug vanuit Amsterdam dus heb de huldiging op TV meegemaakt met m'n raam open voor het geluid! Prachtig.
Sorry voor de anti voetbalfans hier voor dit draadje. Maar goed, ik lees ook al die BMW draadjes niet :twisted: :twisted: :twisted:![]()
![]()
![]()
![]()
*Kuch*Feyenoord heeft het aardig gedaan dit seizoen, weinig van de verwachting terecht gekomen (strijden om het kampioenschap)*kuch*volvoc30 schreef:Typisch dat Ajax fans altijd meteen het verleden erbij gaan halen om zich te verdedigen. Wees gewoon een vent en geef toe dat je helemaal niks hebt gepreseteerd dit seizoen.
Vriendelijke groet van een Feyenoord fan 8)
feyenoord is gewoon dramatisch, die worden eens in de 13 jaar kampioen stelletje klootviolen dus daar besteed ik verder geen woorden aan en den haag speelt hoogstens weer 1 seizoen eredivisie met die vriendelijke aanhang van ze *KUCH* :twisted: AFCA 1900Stefan R schreef:*Kuch*Feyenoord heeft het aardig gedaan dit seizoen, weinig van de verwachting terecht gekomen (strijden om het kampioenschap)*kuch*volvoc30 schreef:Typisch dat Ajax fans altijd meteen het verleden erbij gaan halen om zich te verdedigen. Wees gewoon een vent en geef toe dat je helemaal niks hebt gepreseteerd dit seizoen.
Vriendelijke groet van een Feyenoord fan 8)
Gelukkig heeft mijn club het beter gedaan, en zijn ze in 1 seizoen weer terug in de erdivisie
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten