Bullshit verhalen omtrent hun bolides...

Dit is ons algemene autoforum.
allen

Bericht door allen » 26 mei 2008, 11:12

Niels schreef:LOL @ Ferdinand :lol:

Je vergissen in het feit dat je geen V maar een lijn motor hebt vind ik nog niet zo erg als denken dat je een M3 hebt terwijl je een 320 rijdt. Overigens bleef ik met mijn stoere Z3 Qpe maar net een goud metalic W124 (en nee het was GEEN 500E) voor op de A31 :oops: Dat gaat nog best zo'n ouwe bak op snelheid, keurige ouwe heer erin. Toen ik het gas maar een losliet vanwege verkeer stoof ie me voorbij met een kilometertje of 200 en heb ik em niet weer gezien :lol: Zo bij deze mijn stoer verhaal over m'n bolide.

Ander stoer verhaal: vanaf de Ring over de A61 denderen met 180-200 in die ouwe VR6 van me, in Breda aankomen uiteindelijk, tanken en 1 op 10 rijden :D Man, wat weer CO2 verantwoord :!: Zie ik een Prius nog niet doen, wordt maar eens lid van een milieu beweging :wink:

Stoere verhalen zat! Met name als je motor rijdt, dan is er altijd wel een petje die denkt dat zijn CRX/GSI/GTI/E36 sneller is :lol:
E420 is misschien nog wel een leukere undercover auto. Nog altijd een dikke V8 maar dan zonder de dikke spatborden. :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 mei 2008, 11:27

Weet je wat echt leuk is? Als je dus van die foute gasten (petjes) in foute auto's ziet en ja staat ernaast, je hoeft maar een keer even voor de grap licht op je gas te trappen in z'n vrij en die gasten worden al helemaal opgezweept. Ze gaan dan ook gassen. En het wordt dan groen.... Dan gaan zij er vol voor. Wat is nou de grap? Jij moet gewoon normaal rustig optrekken en je weg volgen. Hilarisch (wat mij betreft :lol: )

Mack

Bericht door Mack » 26 mei 2008, 12:19

Metchu schreef:Weet je wat echt leuk is? Als je dus van die foute gasten (petjes) in foute auto's ziet en ja staat ernaast, je hoeft maar een keer even voor de grap licht op je gas te trappen in z'n vrij en die gasten worden al helemaal opgezweept. Ze gaan dan ook gassen. En het wordt dan groen.... Dan gaan zij er vol voor. Wat is nou de grap? Jij moet gewoon normaal rustig optrekken en je weg volgen. Hilarisch (wat mij betreft :lol: )
Of bij een rijtje van meerdere verkeerslichten achter elkaar: eerst die gastjes een paar keer weg laten spurten, er rustig achteraan. En dan bij het laatste verkeerslicht vol gas weg en de gastjes achterlaten ;-)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 26 mei 2008, 12:42

Collin Bello schreef:
Robin schreef: FF gegoogled en idd op standaard 300M 3.5's staat geen V6 en 3.5 bij mijn weten. Zal wel aan zijn buurman liggen die ook een 3,5 V6 BMW heeft
Kan niet.....BMW heeft geen V6. Dus buurman houdt buurman voor de gek en vice versa... grappig.
DOH! Jou ontging m'n grap denk ik. Mijn .35i is geen 3,5 en geen V6.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 mei 2008, 13:24

allen schreef:E420 is misschien nog wel een leukere undercover auto. Nog altijd een dikke V8 maar dan zonder de dikke spatborden. :lol:
Het was een pre facelift Allen :wink: Dus max. een 300E :oops:

allen

Bericht door allen » 26 mei 2008, 13:36

Gaan we bijdehand doen Niels? Van de pre-facelift is nog een 400E met 279 paardjes en een 400Nm. Volgens mij standaard afgeleverd op 15" bandjes. Geweldig toch? :lol:

Hier staat er eentje te koop:
http://www.budgetbenz.nl/voorraad/#auto62

Arthur
Auto: Nr.52

Bericht door Arthur » 26 mei 2008, 13:39

En deze heeft nog eens 16" ook, Allen :wink:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 mei 2008, 13:49

O.k. Allen jij je zin, de PRE-PRE face lift dan :wink:

[img:600:450]http://www.budgetbenz.nl/uploads/autos/ ... dhha9h.jpg[/img]

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 mei 2008, 15:01

Metchu schreef:Weet je wat echt leuk is? Als je dus van die foute gasten (petjes) in foute auto's ziet en ja staat ernaast, je hoeft maar een keer even voor de grap licht op je gas te trappen in z'n vrij en die gasten worden al helemaal opgezweept. Ze gaan dan ook gassen. En het wordt dan groen.... Dan gaan zij er vol voor. Wat is nou de grap? Jij moet gewoon normaal rustig optrekken en je weg volgen. Hilarisch (wat mij betreft :lol: )
Of heel kort achter ze gaan staan en langzaam dichterbij kruipen, gaan ze er vol voor. :lol:

Tom

Bericht door Tom » 26 mei 2008, 15:03

Ja of zo gasse en dan kijk je ze zo aan en dan als ze wegvlamme dan zet jij em in z'n achteruit en geef je vol gas en dan lache :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ~!11111111

/kansloos

allen

Bericht door allen » 26 mei 2008, 15:05

Heel eerlijk gezegd zie ik die verschillen niet eens Niels. :lol:
Toen de 400E nog bij de 200 serie behoorde was het voor mij pre-facelift. Gezien je foto zou ik graag willen zeggen dat je met een witte blijft zitten... :P

Btw, voor diegenen die gewoon sjonnies willen pesten zonder overig verkeer:
Zet je bolide naast ze en schakel de achteruit in. Ga flink gassen en bij het op groen springen volle polle! :lol:
.
.
.
.
CHECK ALTIJD JE BINNENSPIEGEL :!: :idea:

Tristan

Bericht door Tristan » 26 mei 2008, 15:07

Martijn Koevoets schreef:
Of heel kort achter ze gaan staan en langzaam dichterbij kruipen, gaan ze er vol voor. :lol:
Of eerst een beetje hoop geven en dan later met een groot verschil er voorbij te vliegen. En meestel hou ik me daarna redelijk aan de max. geldende snelheid. Heb meegemaakt dat diegene me per se wou inhalen en veel te hoge snelheid langs een lasercontrole vloog. Zei 'm nog even gedag toen hij bij volgende kruising naast zijn auto stond met meneer agent. :lol:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 mei 2008, 15:10

allen schreef:Heel eerlijk gezegd zie ik die verschillen niet eens Niels. :lol:
Toen de 400E nog bij de 200 serie behoorde was het voor mij pre-facelift. Gezien je foto zou ik graag willen zeggen dat je met een witte blijft zitten... :P

Btw, voor diegenen die gewoon sjonnies willen pesten zonder overig verkeer:
Zet je bolide naast ze en schakel de achteruit in. Ga flink gassen en bij het op groen springen volle polle! :lol:
.
.
.
.
CHECK ALTIJD JE BINNENSPIEGEL :!: :idea:
Ik mis de essentie van de grap, kun je me dat uitleggen, Allen. Thanks. :)

allen

Bericht door allen » 26 mei 2008, 15:14

Probeer het uit als je met 3 of 4 man in de auto zit. Kijk ze een beetje stom aan en kijk daarna eens naar de achterom kijkende gezichten. Die zijn nog veel stommer. :lol:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 26 mei 2008, 15:34

Wat je beter kunt doen is het volgende.

Samen met een andere auto aan weerszijden van een andere auto gaan staan.
( dus jij links en je maat rechts van een andere auto. )
Dan op een afgesproken tijdstip alletwee heel zachtjes achteruit of vooruit rijden...

Wedden dat de bestuurder van de middelste auto op z'n rem trapt :lol:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 mei 2008, 16:46

Maargoed, effe on-topic...het gaat dus om de stoere bullshit verhalen..

Hele fora's plempen ze vol met circuit ervaring dit...driftje leggen daar, 100 rondjes Ring, ferodo 2500, sperretje..weet ik al niet wat.

Ben helemaal geen snelle rijder hoor, maar dan kom je ze tegen.....

:wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 26 mei 2008, 17:06

Oh Marcel goed dat je ingreep, anders had ik hier het Daihatsu YRV verhaal hier neergepend.

Want verhalen bij die auto deugen juist weer wel en daar ging het jou net niet om :)

http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=10276
Wouter81 schreef: Iemand anders met een Calibra Turbo (204 PK) beweerde dat het ding 295 km/u wou. Volgens Autoweek: 245 km/u.
Hehehe. :)
Eeeh dit kan hoor. 245km/h dus echte kilometers. Reken op 270/275 op de teller. Dat betekent gewoon op een helling dat je 295 op de teller moet kunnen halen. Ik zou dat wel redden tussen Frankfurt en Keulen op een niet te drukke dag. Dat mensen niet weten dat teller en echte snelheid niet hetzelfde is is weer een andere discussie.
EHA schreef:Wat je beter kunt doen is het volgende.

Samen met een andere auto aan weerszijden van een andere auto gaan staan.
( dus jij links en je maat rechts van een andere auto. )
Dan op een afgesproken tijdstip alletwee heel zachtjes achteruit of vooruit rijden...

Wedden dat de bestuurder van de middelste auto op z'n rem trapt :lol:
Geweldig :)

Thommy

Bericht door Thommy » 26 mei 2008, 18:03

heb dit bijna iedere dag bij het stop licht wanneer ik van mn werk kom... zijn de jochies van 18 weer driftig door Vianen aan het toeren met hun Astra GSI 8v, 1.4 polo (totaal gespoilert met Remus!!) en een Honda Coupe 1.5...

altijd hetzelfde liedje bumperkleven tot het stoplicht en dan weer huilend achter het stuur zitten als ik weg knal... :D

moet wel toegeven dat ik zelf ook wel eens moet huilen als er een M3 of een 911 voor mijn neus staat... :cry:

maar even de sterke verhalen... :D
zo had ik een Audi S2 Coupe (380pk) en had een maatje van mij een Corola 1.6 GTSI... en je voelt hem al aankomen, die zou ook harder en SNELLER gaan als mijn S2... een keer op het industrie terein opgelost en vervolgens nooit meer iets over gehoord... :lol:

merk toch dat het vaak de Toyota rijders zijn die altijd maar denken dat ze met een soort van Ferrarie rijden ofzo... :wink:

grt thommy

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 26 mei 2008, 20:18

Ja, en dan gaan ze er ook nog een beetje mee over de Nürburgring lopen knorren waar er dan 1 fotootje van ze gemaakt wordt en daarmee dan jaren nadien nog te lopen avatar-en :? :x .

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 26 mei 2008, 20:22

Thommy schreef:heb dit bijna iedere dag bij het stop licht wanneer ik van mn werk kom... zijn de jochies van 18 weer driftig door Vianen aan het toeren met hun Astra GSI 8v, 1.4 polo (totaal gespoilert met Remus!!) en een Honda Coupe 1.5...

altijd hetzelfde liedje bumperkleven tot het stoplicht en dan weer huilend achter het stuur zitten als ik weg knal... :D

moet wel toegeven dat ik zelf ook wel eens moet huilen als er een M3 of een 911 voor mijn neus staat... :cry:

maar even de sterke verhalen... :D
zo had ik een Audi S2 Coupe (380pk) en had een maatje van mij een Corola 1.6 GTSI... en je voelt hem al aankomen, die zou ook harder en SNELLER gaan als mijn S2... een keer op het industrie terein opgelost en vervolgens nooit meer iets over gehoord... :lol:

merk toch dat het vaak de Toyota rijders zijn die altijd maar denken dat ze met een soort van Ferrarie rijden ofzo... :wink:

grt thommy
Heee schuimpie.......... misschien wist je het nog niet maar ik maak je er met veel plezier op attent dat het hokkie waar jij je mee voortbeweegt in de zelfde klasse zit als een astra,polo of hondahok, oen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :wink:

Grtz,Hans

P.s. vrijdag avond hebben we het er vast nog over........,kom je met of zonder pet :lol:
Trouwens, zit er bij jou ook geen remus onder :lol: :wink:

BugsM

Bericht door BugsM » 26 mei 2008, 20:46

Thommy schreef:heb dit bijna iedere dag bij het stop licht wanneer ik van mn werk kom... zijn de jochies van 18 weer driftig door Vianen aan het toeren met hun Astra GSI 8v, 1.4 polo (totaal gespoilert met Remus!!) en een Honda Coupe 1.5...
Af en toe zie ik ook wel een corsa OPC naast me staan bij de stoplichten. Dan denk ik: "laat maar gaan, ze weten niet beter dan petjesvolk dit en dat..." :wink:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 mei 2008, 20:57

Had eens een collega met een Volvo S80 T6...stond dagelijks achter de Martinitoren geparkeerd, 290 liep die volgens hem 8)

flikker toch op man.. :wink:

Corvette

Bericht door Corvette » 26 mei 2008, 20:58

Thommy heeft 881 petjes :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 26 mei 2008, 21:00

Cor Dame schreef:Thommy heeft 881 petjes :mrgreen:
Misschien dat dat ding eens goed loopt als die al die petjes uit die auto gooit :mrgreen:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 26 mei 2008, 21:03

Corvette rijders dragen meestal toupetjes..oh nee, Viper rijders zijn dat 8)

Plaats reactie