Ook ff voorstellen..
- buks
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 25 mei 2008, 00:04
- Locatie: Twente
Ook ff voorstellen..
Toch maar effe voorstellen.. Ik ben Erwin ten Hove, alias Buks. Geboren en getogen in het mooie Markelo.
Mijn hobby's zijn Fc Twente, rally's, nordschleife en alles wat nog meer met auto's te maken heeft.
Mijn auto :
Seat Leon 1.8 20VT 2001
Vialle LPI
18" Cupra R velgen
Complete ombouw naar Topsport
Schroefset Bilstein B14
76mm blueflame vanaf de turbo
BMC CDA Airbox
Forge TIP
Maatchip bij JD Engineering te Lochem.
De resultaten zijn hieronder te zien..
[img:768:576]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... leonJD.jpg[/img]
Op benzine
[img:1000:863]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... enzine.jpg[/img]
Op LPI
[img:1000:863]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... VT-LPI.jpg[/img]
Meer info over mijn hobby's te zien op www.bukstuning.nl
gr.Buks
Mijn hobby's zijn Fc Twente, rally's, nordschleife en alles wat nog meer met auto's te maken heeft.
Mijn auto :
Seat Leon 1.8 20VT 2001
Vialle LPI
18" Cupra R velgen
Complete ombouw naar Topsport
Schroefset Bilstein B14
76mm blueflame vanaf de turbo
BMC CDA Airbox
Forge TIP
Maatchip bij JD Engineering te Lochem.
De resultaten zijn hieronder te zien..
[img:768:576]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... leonJD.jpg[/img]
Op benzine
[img:1000:863]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... enzine.jpg[/img]
Op LPI
[img:1000:863]http://img.photobucket.com/albums/v185/ ... VT-LPI.jpg[/img]
Meer info over mijn hobby's te zien op www.bukstuning.nl
gr.Buks
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
- buks
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 25 mei 2008, 00:04
- Locatie: Twente
Niets onverwachts..Jan Visser schreef:Welkom.
Die 1e grafiek is mooi, maar die 2e op LPI.......... Wat ging daar mis?
Als je op lpi een hoog vermogen wilt hebben kon ik kiezen tussen een aangepast progamma en dan het vermogen tot het eind laten opbouwen (zonder dip)met als gevolg dat het max vermogen op benzine minder werd. Dat wou ik liever niet. Met dit progamma heb ik op gas tot 5000rpm een perfect lopende leon, wil ik echt gaan sprinten moet ik op een knoppie drukken en ik kan op benzine het volledige potentieel benutten. Dit gebeurd eigenlijk bijna nooit in het dagelijksgebruik.
Een compromis eigenlijk.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Oke, duidelijke uitleg :!:buks schreef:Niets onverwachts..Jan Visser schreef:Welkom.
Die 1e grafiek is mooi, maar die 2e op LPI.......... Wat ging daar mis?
Als je op lpi een hoog vermogen wilt hebben kon ik kiezen tussen een aangepast progamma en dan het vermogen tot het eind laten opbouwen (zonder dip)met als gevolg dat het max vermogen op benzine minder werd. Dat wou ik liever niet. Met dit progamma heb ik op gas tot 5000rpm een perfect lopende leon, wil ik echt gaan sprinten moet ik op een knoppie drukken en ik kan op benzine het volledige potentieel benutten. Dit gebeurd eigenlijk bijna nooit in het dagelijksgebruik.
Een compromis eigenlijk.
- taaffert
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 15 jun 2006, 22:57
- Locatie: A16, A27, A59, A58
tralalala [img:22:18]http://cache2.hyves-static.net/images/s ... histle.gif[/img]
Had het anders geïnterpreteerd. Nette score.
Had het anders geïnterpreteerd. Nette score.
- Ronald Snijders
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 13 nov 2007, 20:13
- Locatie: Klazienaveen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS en 13 gasten