BSR tuning

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Desmond Prins

BSR tuning

Bericht door Desmond Prins » 22 mei 2008, 07:30

Ik gooi hem even hier neer Als ie niet goed staat mag een moderator hem verplaatsen..

In mijn Zoektocht naar meer PK's kwam ik via Zweedse Saabsites uit bij BSR tuning. Na nog even verder te zoeken op die zweedse site kom ik uit bij: www.bsrtuning.nl
Nu lees ik op de nederlandse website dat ze aankomende zaterdag opening hebben van De nederlandse vestiging. Echter ik ben verhinderd om daar naartoe te gaan. IK ga ervan uit dat ze wel producten hebben liggen als zijnde demo materiaal.
Zijn er hier toevallig mensen die naar deze opening toe gaan. en mij evetueel willen vertellen wat hun indrukken zijn van dit bedrijf. en hun producten.
Het grote verschil met de saabtuners wat ik tot nu toe tegenkom is dat BSR voor bijna alle merken tuning levert.

Met vriendelijke groet

Desmond Prins

HSR

Bericht door HSR » 22 mei 2008, 19:05

www.europeantuning.com / .nl . Zeer kundig bedrijf die volgens mij ook BSR verhandeld.

Desmond Prins

Bericht door Desmond Prins » 24 mei 2008, 18:20

Mijn afspraak kwam te vervallen. Dus vanmiddag rond 2 uur effe naar Vinkeveen geknald om te kijken. Stond net een 9-5 op de brug waar ze een uitlaat aan het monteren waren.
Pasvorm Perfect. en makkelijk te doen. Andere onderdelen die ik heb gezien zagen er ook prima uit.
Het PPC tuningsysteem even bewonderd. en dat werkt simpel en doeltreffend zag ik. Kan ook ten alle tijde weer terug switchen naar origineel.
Al met al een positieve indruk vasn BSR.

Plaats reactie