Zondag 15 juni kijken + paar rondjes Civic rijden
Maandag 16 juni Rent-Racecar middag.
Macboy???

Wanneer wel? Ik wil eigenlijk wel eens wat plannenSjef schreef:En die dag(en) kan ik dus absoluut helaas nietKnot schreef:Ik heb maandag 16 juni vrij genomen, dus gaat dit weekendje worden:
Zondag 15 juni kijken + paar rondjes Civic rijden
Maandag 16 juni Rent-Racecar middag.
Macboy???Better luck next time!
Op zandvoort vond ik het niet zo'n probleem dat ken je ongeveer als het wat gladder wordt, maar de Ring..Knot schreef:Regen is toch juist heerlijk, alle schijtluizen van de baan en knallen maar!
thnx, wist niet dat jij van DF was, zag je ook een paar keer. volgende keer zeker praatje makenMichel Huisman schreef:Oh was jij dat Alexander, ik heb je een paar keer gezien. Stond ook nog een keertje achter je in een zwarte MR2, in de rechterbaan om de parkeerplaats op te rijden vanaf de Nordschleife. Leuke Civic
Toen ik 's morgens richting jou reed kwam ik die groep GTI's al tegenMichel Huisman schreef: Aardig wat Nederlanders gezien o.a. veel VW GTI's maar die heb ik niet op de baan gezien.
zelfde hier, elke minuut dat hij open was gereden.Tom van H. schreef:@Alexander: Ik heb je ook nog even achter me zien staan bij het poortje op DH, je helaas niet meer getroffen op de parking. Misschien kwam dit doordat ik elke minuut gebruikt heb om te rijden toen de baan eindelijk open bleef.
vanaf aanschaf EP2 in augustus ongeveer 70 rondjes meegedaan. Lekker stijf, goed onderstel, redelijke remmen (voor een honda dat dan weer wel, dus iets beter dan prut). Achterkant is redelijk tricky. GY F1 rij ik nu op die het erger lijken te maken, potenza's doen het beter bij de EP2 imho. De civic EG4 die ik ook heb is stabieler achter grappig genoeg.Knot schreef:En, hoe deed ie het? Veel rondjes gemaakt?Alexander schreef:ben er zondag met de EP2 (honda civic'05 sport)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten