Audi gaat V12 TDI testen op zolder morgen
Audi gaat V12 TDI testen op zolder morgen
Nu we hier op zolder zitten krijgen we net te horen dat morgen audi komt om de lemans tdi V 12 te testen, het hele gebeuren gaat gefilmd worden door topgear
- Lars Bouten
-
+1Tom944 schreef:Rotdiesels, Als iedereen zo'n auto zou rijden bij Le Mans kwam ik er niet meer, geluid is volgens mij daar meer dan de helft van de sfeer.
Verkouden stofzuigers (verslaggever van de BBC vorig jaar

Tegenovergesteld: Mazda Rotary power is helaas niet meer toegestaan... mijn god wat een sound zat er in die (winnende) auto 8) Kippenvel !

- Dutch
Had je beter afgelopen week in Spa kunnen zijn waar Dome z'n nieuwe LMP1 testte. Op benzine! 8)
En het mooie is: het ding was verschrikkelijk snel, nog sneller dan de Lola-Aston, die nog net iets te langzaam is om het Peugeot en Audi echt moeilijk te maken, en even snel als de Peugeot tijdens het LMS-weekend net een paar dagen eerder.
Nu nog hopen dat het apparaat het 24 uur volhoudt, maar desondanks veelbelovend nieuws voor de dieselhaters...
En het mooie is: het ding was verschrikkelijk snel, nog sneller dan de Lola-Aston, die nog net iets te langzaam is om het Peugeot en Audi echt moeilijk te maken, en even snel als de Peugeot tijdens het LMS-weekend net een paar dagen eerder.
Nu nog hopen dat het apparaat het 24 uur volhoudt, maar desondanks veelbelovend nieuws voor de dieselhaters...
- Tom V
Exact waar ik bang voor ben. Diesels zijn stiller, zuiniger, betrouwbaarder ( lijkt het ), gaan langer mee en nu dus nog snel ook. Tijd voor wat meer ontwikkeling in het benzine motor gebied.Andre schreef:Geluidseisen op circuit komt straks ook meer en meer in buitenland.
Dan zit je wel goed met diesel power. Niet dat ik dit prefereer. Ik hoor ook liever een dikke benzine screamer.
Haha praat eens met mensen die de golf diesels runnen hoe goedkoop het isTom944 schreef:Exact waar ik bang voor ben. Diesels zijn stiller, zuiniger, betrouwbaarder ( lijkt het ), gaan langer mee en nu dus nog snel ook. Tijd voor wat meer ontwikkeling in het benzine motor gebied.Andre schreef:Geluidseisen op circuit komt straks ook meer en meer in buitenland.
Dan zit je wel goed met diesel power. Niet dat ik dit prefereer. Ik hoor ook liever een dikke benzine screamer.