Ziek............
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Afgelopen kerst tot na nieuwjaar last van gehad. Worden zware tijden, vooral de nachten worden lang...Joy Jolliffe schreef:Schop...
AU... flink kiespijn zeg, midden in de nacht wakker geworden. Ibuprofen begint net een beetje te werken. Tandarts over een ruime week. Zal even doorbijten worden.
Waarom niet direct naar de kaakchirurg? Tandjes laten trekken en kaak schoon laten bruisen...
-
Roy
Klote man. Half jaartje terug heb ik precies hetzelfde gehad, vreselijke kiespijn. Dacht dat er iets tussen mn tand zat snachts. Ik tandenstoker gepakt en tussen mn kiezen totdat ik door de grond ging van de pijn.Joy Jolliffe schreef:Dat zou ook nog kunnen Wim. Er zit iets niet goed en de zeurende pijn trekt door heel m'n kaak.
Bedankt voor je medeleven Tom, keeps me going on
Bleek er een stuk kies afgebroken te zijn, zat er een groot gat dat zelfs mn zenuw bloot lag. Daar prikte ik dus in. Toen een wortelkanaalbehandeling gehad.
- Joy
Nou, maandag heb ik niet gered. Ik ben vandaag naar de tandarts gegaan want de nachten werden dagen en de dagen werden weken kwa pijn. Het was dus een reeds gevulde kies die opspeelde. Zenuw was al kastje 6 dus wortelkanaalbehandeling gehad zonder pijn. Apart. Mooi arsenaal vijltjes naar binnen zien gaan. Volgende week terug voor 2 mm dieper uitvijlen en dan permanente vulling. Het is wel even lekker zeg dat die zeurende pijn weg is, HEERLIJK !
- Rene van Grinsven
- Mike S.
- Auto: M135i
Bij kiespijn e.d gebruikte ik altijd een bepaald zakje met poeder dat Brufen heette geloof ik, maar dat is sterk spul .
Even mengen met een glas water en opdrinken en na 10 min begint het al te werken en gewoon helemaal niks meer voelen ervan, ik weet alleen niet of dat zomaar te krijgen is.
Tenminste bij mij werkte dat altijd, ik kreeg elk jaar weer gedonder met een andere verstandskies en nu zijn ze er allemaal goddank uit
Even mengen met een glas water en opdrinken en na 10 min begint het al te werken en gewoon helemaal niks meer voelen ervan, ik weet alleen niet of dat zomaar te krijgen is.
Tenminste bij mij werkte dat altijd, ik kreeg elk jaar weer gedonder met een andere verstandskies en nu zijn ze er allemaal goddank uit
- SteV6
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- InjectTheVenom
-
Shakes
Re: Ziek............
Thuis vandaag. Gister les gegeven nadat s'morgens de shake en brood er sneller uitgingen over de woonkamervloer dan dat ze even ervoor naar binnen gingen.
Keel is weer naar de klote door een verkoudheid van zo'n kabouter oid
22 mei, laatste post van mij in dit topic is mijn oma ook overleden. Vorige week m'n vader een hart infarct, gaat wel de goede kant op gelukkig.
Hele week ook niet getraind ivm ogen (gaat wel goed maar ben erg voorzichtig)Vraag me of of ik het NK wel ga halen, nu een echte bijzaak dus we zien wel.
Lijkt wel een klaagzang maar het leven is echt wel
N.
Keel is weer naar de klote door een verkoudheid van zo'n kabouter oid
22 mei, laatste post van mij in dit topic is mijn oma ook overleden. Vorige week m'n vader een hart infarct, gaat wel de goede kant op gelukkig.
Hele week ook niet getraind ivm ogen (gaat wel goed maar ben erg voorzichtig)Vraag me of of ik het NK wel ga halen, nu een echte bijzaak dus we zien wel.
Lijkt wel een klaagzang maar het leven is echt wel
N.
- RVV
Re: Ziek............
Nandor shake hands, wat betreft ziek zijn.. ik voel me ook de hele week erg K>U>T.. keel als schuurpapier, grieperig.. koppijn,, ergelijk..