+1 helemaal niets in AmsterdamSjoerd schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjoerd schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1Sjoerd schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste heb ik het verleden er niet bijgehaald en ten tweede heb ik voetbaltechnisch idd niets gepresteerd dit jaar. Niet dat ik dat niet wil, maar ik ben te duur voor Ajax... :idea:volvoc30 schreef:Typisch dat Ajax fans altijd meteen het verleden erbij gaan halen om zich te verdedigen. Wees gewoon een vent en geef toe dat je helemaal niks hebt gepreseteerd dit seizoen.
Vriendelijke groet van een Feyenoord fan 8)
Als jij nou eens in de tijd terug zou kijken , zou je geen Duits rijden, en zou je opa nu trots op je zijn.Sjoerd schreef:Hans, mensen die in de tijd terugkijken rijden Amerikaans, mensen die vooruit kijken Audi
Gister 18.000 man op de markt, nog meer dan in 2001 toen "we" de beker wonnen. Ik was pas laat terug vanuit Amsterdam dus heb de huldiging op TV meegemaakt met m'n raam open voor het geluid! Prachtig.
Sorry voor de anti voetbalfans hier voor dit draadje. Maar goed, ik lees ook al die BMW draadjes niet :twisted: :twisted: :twisted:
HANZ06 schreef:Als jij nou eens in de tijd terug zou kijken , zou je geen Duits rijden, en zou je opa nu trots op je zijn.Sjoerd schreef:Hans, mensen die in de tijd terugkijken rijden Amerikaans, mensen die vooruit kijken Audi
Gister 18.000 man op de markt, nog meer dan in 2001 toen "we" de beker wonnen. Ik was pas laat terug vanuit Amsterdam dus heb de huldiging op TV meegemaakt met m'n raam open voor het geluid! Prachtig.
Sorry voor de anti voetbalfans hier voor dit draadje. Maar goed, ik lees ook al die BMW draadjes niet :twisted: :twisted: :twisted:![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], tomgtr en 5 gasten