CPZ gereedschap geleend en niet terug kunnen geven: wie???
- Peter Tunissen
CPZ gereedschap geleend en niet terug kunnen geven: wie???
Toen ik op CPZ de pitbox in reed met de e30 + 10 kilo grind edition kwam iemand naar me toe met een elektrische slagmoersleutel om te helpen het linker voorwiel eraf te halen.
Daarna gebeurde er nog vanalles en nog wat en toen ik om +/- 13:30 samen met Dexter alle rotzooi weer in de e30 aan het ruimen was zag ik die sleutel nog naast het voorwiel liggen.
Iedereen was echter al weg, dus ik heb dat ding meegenomen, maar ik baal er behoorlijk van dat ik het niet terug heb kunnen geven.
Wil de eigenaar ervan me svp even een pb'tje sturen, dan zorg ik dat het zo snel mogelijk terug komt!
Daarna gebeurde er nog vanalles en nog wat en toen ik om +/- 13:30 samen met Dexter alle rotzooi weer in de e30 aan het ruimen was zag ik die sleutel nog naast het voorwiel liggen.
Iedereen was echter al weg, dus ik heb dat ding meegenomen, maar ik baal er behoorlijk van dat ik het niet terug heb kunnen geven.
Wil de eigenaar ervan me svp even een pb'tje sturen, dan zorg ik dat het zo snel mogelijk terug komt!
- Peter Tunissen
- Macboy
Dit draadje gaat niet op slot. We zijn een open en eerlijk forum. Aangezien wij ons streng afkeren tegen alles wat ook maar riekt naar diefstal, willen wij laten zien dat wij hiertegen hard optreden. Peter is gebanned voor een week.
Commentaar kan in dit draadje. Vuile dief. En dan denken goed te praten met zo'n draadje.
Je schuldgevoel kwam weer opspelen of niet !
(grappig als je nu 3 pb's krijgt van verschillende mensen die allemaal dat ding opeisen als eigenaar
)
Commentaar kan in dit draadje. Vuile dief. En dan denken goed te praten met zo'n draadje.
(grappig als je nu 3 pb's krijgt van verschillende mensen die allemaal dat ding opeisen als eigenaar

- Jurriaan
Mijn vingerafdrukken staan er nog op...ik ben medeplichtigMacboy schreef:Dit draadje gaat niet op slot. We zijn een open en eerlijk forum. Aangezien wij ons streng afkeren tegen alles wat ook maar riekt naar diefstal, willen wij laten zien dat wij hiertegen hard optreden. Peter is gebanned voor een week.

- Macboy
- GTRene
kan ookPeter Tunissen schreef:Jaaa, ik heb een PB'tje gekregen, dus het gaat asap terug naar de rechtmatige eigenaar.
Mods, deze mag op slot!
Een verstandige BMW-rijder? :twisted:GTRene schreef:maar hij heeft een ANWB pasje, ik zal maar niet zeggen wat Cor zou zeggen![]()

R.I.P. E30 M3/ M5 zonde...
- Peter Tunissen
- MartijnGizmo
- Race For Fun
- Maik
Is het geen idee om een DF-service wagen aan te gaan schaffen inclusief wat mooie tools? 8)
Ik bedoel, de DF circuitdagen lopen goed, deelnemertje of 40-50, zeg 45, dus 7900euro inkomsten per keer, 5000 euro kosten, dus bijna 3k wat in de DF schatkist verdwijnt om daarmee weer verlieslijdende Malmedydagen te financieren
Ik zeg: meer aanmeldingen de volgende keer voor Malmedy, en voor 2500euro een oude kamper kopen en voor 2500euro een kuup mooie tools, hebben we in 2 circuitdagen eruit 8)
Peter rijdt die kar dan telkens wel, hij kan toch niet overweg met overtunede bmw's.....................
Ik bedoel, de DF circuitdagen lopen goed, deelnemertje of 40-50, zeg 45, dus 7900euro inkomsten per keer, 5000 euro kosten, dus bijna 3k wat in de DF schatkist verdwijnt om daarmee weer verlieslijdende Malmedydagen te financieren

Ik zeg: meer aanmeldingen de volgende keer voor Malmedy, en voor 2500euro een oude kamper kopen en voor 2500euro een kuup mooie tools, hebben we in 2 circuitdagen eruit 8)
Peter rijdt die kar dan telkens wel, hij kan toch niet overweg met overtunede bmw's.....................