Raampje open
- Mathieu
Raampje open
Voor welke auto draai jij het raampje open om effe te luisteren?
- Dennis Cavallino
- Hubert D
In een tunnel draai, herstel, laat ik met een druk op het knopje van mijn eigen raam om het te laten zakken en dan naar het geluid van mijn eigen auto luisteren. Wel even 3x terugschakelen natuurlijk
Voor andere auto's laat ik het raampje niet snel zakken, of het moet heel warm zijn, maar dan staat het meestal al open
Voor een willekeurige ducati, Spyker (zie je niet vaak in het wild), Ferrari, Porsche RS huppeldepup ofzoiets maak ik weleens uitzonderingen.

Voor andere auto's laat ik het raampje niet snel zakken, of het moet heel warm zijn, maar dan staat het meestal al open

Voor een willekeurige ducati, Spyker (zie je niet vaak in het wild), Ferrari, Porsche RS huppeldepup ofzoiets maak ik weleens uitzonderingen.
- Peter Tunissen
-
2 weken geleden op de Autobahn...
Voor een Enzo...maar de raampjes stonden al open
Opeens hoor ik een heerlijk geluid aankomen, onmiskenbaar Ferrari. Ik dacht echter meer van een F430/360 o.i.d.
...Zie je ineens een Enzo je inhalen
Wat een machtige, machtige sound ik hoor hem nu nog...
En dan reed ie ook nogeens rustig 140, zonder acceleratie...
Als dat ding een vol door zou trekken tot 8k rpm...ik zou niet durven dromen hoe dat klinkt
Echt heeeeeel leuk
Joep
PS was notabene op weg naar de ring, iets later dus zijn grote concurrent de Carrera GT mogen horen, was echter niks in verglijking bij zijn V12-rivaal :twisted:
Voor een Enzo...maar de raampjes stonden al open
Opeens hoor ik een heerlijk geluid aankomen, onmiskenbaar Ferrari. Ik dacht echter meer van een F430/360 o.i.d.
...Zie je ineens een Enzo je inhalen

Wat een machtige, machtige sound ik hoor hem nu nog...
En dan reed ie ook nogeens rustig 140, zonder acceleratie...
Als dat ding een vol door zou trekken tot 8k rpm...ik zou niet durven dromen hoe dat klinkt

Echt heeeeeel leuk

Joep
PS was notabene op weg naar de ring, iets later dus zijn grote concurrent de Carrera GT mogen horen, was echter niks in verglijking bij zijn V12-rivaal :twisted:
- Stéphane
Die hoor ik iedere maandagmorgen voorbij komen hier. Zo eentje met zo'n Peterbilt voorkant. Die is van een groentenleverancier. Diepe, doffe dieselroffel die je al van een kilometer afstand aan hoort komen. Erg mooiStefan R schreef:Scania V8 met open pijp....8)

Mijn raam gaat open voor een Golf R32 en vorige week voor een 996 Turbo. Maar ach, het dak is toch meestal open nu

- EppeRRR
De laatste keren dat ik mijn raam open heb gedaan was voor een MX3 waarvan de 1.8 V6 geswapt werd voor een 2.5 V6 
Was een kennis van me en zag hem van afstand aankomen op het industrieterrein
Flink hoog in de toeren en een genot voor de oortjes 
De andere keer dat ik mijn raam opendeed voor een auto was de 325 ETA van Peter/Nero
Danwel met gepaste snelheid driftend op de rotonde

Was een kennis van me en zag hem van afstand aankomen op het industrieterrein

De andere keer dat ik mijn raam opendeed voor een auto was de 325 ETA van Peter/Nero

Danwel met gepaste snelheid driftend op de rotonde