Overval

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Stéphane

Overval

Bericht door Stéphane » 18 mei 2008, 19:38

Ik rijd net de stad uit en in de omgeving van de Stadhouderskade is alles afgezet. Allemaal politie en later ook een ambulance. Nu had ik wel eens wat gezien op Internet over alarmmeldingen online en daar heb ik toen dit voor gevonden:
http://www.alarmeringen.nl/alarmeringen.html

Even gekeken en het blijkt dat er een overval heeft plaatsgevonden op de Plus Supermarkt. Waarschijnlijk met letsel op een of andere manier, want de ambulance kwam er ook met grote haast aanrijden.

Melding (meerdere) was in ieder geval.
401 Roofoverval 1 Plus supermarkt Stadhoudersplein 135 rt, 2 daders aangehouden, onderzoek loopt nog.
Er was zoveel activiteit dat ik het toch maar even opgezocht heb en gelukkig dus in ieder geval al 2 daders aangehouden. Je zult maar werken in zo'n winkel. Schrik je je ook een ongeluk :shock:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 18 mei 2008, 19:56

Op dit moment gewoon 3 meldingen van roofovervallen in Rotterdam :shock: Best interessant om te zien.

arjandee

Bericht door arjandee » 18 mei 2008, 20:08

Ik hou op mijn werk vaak http://www.p2000zhz-rr.nl/ er bij. We zitten vlak bij een brandweerkarzene. Mooie van bovenstaande pagina is dat je ook een foto (mits beschikbaar) van het hulpvoertuig kan zien. Ook een linkje er bij naar google maps.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 18 mei 2008, 20:24

Steven Nauta schreef:Op dit moment gewoon 3 meldingen van roofovervallen in Rotterdam :shock: Best interessant om te zien.
Volgens mij zijn dat drie meldingen van één overval aan het Stadhoudersplein.

Casper

Bericht door Casper » 18 mei 2008, 21:17

Ik woon achter een hele grote brandweer/ambulance/een paar politievoertuigen kazerne en soms kijk ik ook wel eens op deze site.
Vorige week zondag dat ik dat de hel los was gebarsten omdat er iets van 8 ambulances, 8 politieauto's en 6 brandweerwagens in 1x vertrokken. Dat was vanwege de rellen op het strand van Bloemendaal

Plaats reactie