Nou ook mijn verslagje maar..
We zijn vertrokken met 2 auto's naar zandvoort, met de Mini Clubman en de Dax!
Mathieu reed mee met de Dax en heeft dat geweten.. dat ding lekt aan alle kanten, natte broek als gevolg
De baan op met een 243pk sterke seven met een flink turbogat en een gewicht van 690kilo, spannend! Eerste rondje rustig aan daarna een beetje proberen te driften.. en jahoor flinke spin bij de kumho en 15cm vanaf de bandenstapel beland.. pfff.. daarna nog 3x gespint en Mathieu nog een leuk shiftlock momentje.
Bijna niet te doen met de Dax een snel rondje te maken, onderstuur en overstuur.. en regen sloeg terug naar de binnenkant van de voorruit en binnenspiegel, je zag echt niks in dat ding!! Te link!
Toen de Mini maar gepakt, stuk veiliger maar saaier! Ook onderstuur dat ding. Mijn vriendin nog een paar rondjes laten rijden (was de eerste keer dat ik uberhaupt naast haar in een auto zat en gelijk op het circuit

)
Dat ging best goed! Ze heeft ook even een spannend momentje gehad (zoals iedereen) in de Audi S bocht, tering wat was het daar glad!
Dus ja, was het geslaagd?..... Ja, vond het toch wel gaaf! Uberhaupt nog nooit in de regen gereden met de Dax en op het circuit kon je goed de grens opzoeken, dus veel geleerd! Rondetijden en de ideale lijnen hebben we ons niet me bezig gehouden, dus als we iemand in de weg reden sorry! We hadden druk de Dax op de baan te houden..
Heeft iemand nog foto's gemaakt van de Dax in de regen?