Israel en Porsche beiden 60 jaar...
- frankv
Israel en Porsche beiden 60 jaar...
Ik las net dat de eerste auto met de naam porsche in juni 1948 op de weg werd toegelaten, daarmee bestaat Porsche 60 jaar.
Het nieuws rond het 60-jarig bestaan van Israel is ook vast niemand ontgaan.
Alhoewel Israel en Porsche elk op hun eigen wijze de wereldgeschiedenis hebben beinvloed, en de invloed van Israel op de wereld in het normale leven veel groter is dan die van Porsche, is het driving-fun hoekje misschien een van de weinige plaatsen op de wereld waar dat andersom is.
Zonder iets te willen zeggen of hoe, wat, waarom, voor, tegen of wat dan ook over een van beiden, blijft het interessant om te bedenken dat beiden door eenzelfde periode in de geschiedenis sterk zijn beinvloed en dat de herdenking van hun bestaansperioden altijd zal blijven samenvallen. Hoe ver in de toekomst ook.
Frank
ps.: en ja, ik realiseer me dat ze de afgelopen 59 jaar ook al op hetzelfde moment even oud waren, maar dat heeft me op een of andere manier nooit "bereikt"
Het nieuws rond het 60-jarig bestaan van Israel is ook vast niemand ontgaan.
Alhoewel Israel en Porsche elk op hun eigen wijze de wereldgeschiedenis hebben beinvloed, en de invloed van Israel op de wereld in het normale leven veel groter is dan die van Porsche, is het driving-fun hoekje misschien een van de weinige plaatsen op de wereld waar dat andersom is.
Zonder iets te willen zeggen of hoe, wat, waarom, voor, tegen of wat dan ook over een van beiden, blijft het interessant om te bedenken dat beiden door eenzelfde periode in de geschiedenis sterk zijn beinvloed en dat de herdenking van hun bestaansperioden altijd zal blijven samenvallen. Hoe ver in de toekomst ook.
Frank
ps.: en ja, ik realiseer me dat ze de afgelopen 59 jaar ook al op hetzelfde moment even oud waren, maar dat heeft me op een of andere manier nooit "bereikt"
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik las net nog dat Israël, qua mentaliteit, zich het liefst vergelijkt met een Duitse Herder......................
Tja, het onderwijs is niet alleen in Nederland naar de kloten gegaan begrijp ik.....................................
Ik heb ook nog wel een naam voor die herder; Blondi............................lijkt me wel aardig...............................

Tja, het onderwijs is niet alleen in Nederland naar de kloten gegaan begrijp ik.....................................
Ik heb ook nog wel een naam voor die herder; Blondi............................lijkt me wel aardig...............................
- wjn
Er zit meer waarheid in dan je denkt.romo schreef:Ik las net nog dat Israël, qua mentaliteit, zich het liefst vergelijkt met een Duitse Herder......................![]()
![]()
De geschiedenis leert dat mensen niets leren van geschiedenis

- Macboy
-
Het heeft vast te maken met dat israel zich nu een beetje begint te gedragen als onze oosterburen 70 jaar terug? Niet om het 1 of ander maar ik vind ze niet zielig meer, tegenwoordig zijn zij net zo hard bezig om de palestijnen het leven zuur te maken, en dan maar klagen dat suicide-gasten zich daar opblazenwjn schreef:Dat Israel zich vergelijkt met iets Duits.