Speelse stickers langs de A12: 120.000,- Euro
-
Speelse stickers langs de A12: 120.000,- Euro
Terwijl de Nederlandse automobilist werkelijk aan alle kanten genaaid wordt, proberen ministeries van Verkeer en Waterstaat, VROM en LNV de “samenhang tussen snelweg en omgeving te versterken”. Erg belangrijk natuurlijk en ze hebben dit gedaan in de vorm van een “regenboogroute” langs de A12, waarbij er kleurenstickertjes op lantaarnpalen worden geplakt… Kosten? Een nette 120.000,- euro.
Gelukkig lijkt men in Den Haag de juiste prioriteiten te hebben. De regenboogroute zorgt er immers voor dat gebruikers van de rijksweg tussen Den Haag en de Duitse grens speels gewezen worden op het landschap dat zij doorsnijden… Rood staat voor stad, paars voor wonen, werken en recreatie, lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos. Architectonische specificaties zijn hier te vinden (PDF alert).
Ik gok dat onze vrienden van de PvdA grotendeels verantwoordelijk zijn voor deze onzin, maar wellicht zijn er mensen die dit een goed idee vinden?
Bron: autoblog.nl of www.ad.nl
Echt, wie snapt het nog?
Gelukkig lijkt men in Den Haag de juiste prioriteiten te hebben. De regenboogroute zorgt er immers voor dat gebruikers van de rijksweg tussen Den Haag en de Duitse grens speels gewezen worden op het landschap dat zij doorsnijden… Rood staat voor stad, paars voor wonen, werken en recreatie, lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos. Architectonische specificaties zijn hier te vinden (PDF alert).
Ik gok dat onze vrienden van de PvdA grotendeels verantwoordelijk zijn voor deze onzin, maar wellicht zijn er mensen die dit een goed idee vinden?
Bron: autoblog.nl of www.ad.nl
Echt, wie snapt het nog?
- Rene van Grinsven
Re: Speelse stickers langs de A12: 120.000,- Euro
Ik ben blij dat ze het gaan aanduiden met stickers, nu zie ik het verschil niet tussen stad en bosKees Bunk schreef:
Rood staat voor stad, paars voor wonen, werken en recreatie, lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos.

-
Re: Speelse stickers langs de A12: 120.000,- Euro
Rene van Grinsven schreef:Ik ben blij dat ze het gaan aanduiden met stickers, nu zie ik het verschil niet tussen stad en bosKees Bunk schreef:
Rood staat voor stad, paars voor wonen, werken en recreatie, lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos.

Ook zo raar dat ze wonen, werken en recreatie onder 1 categorie scharen...
- Pescatore
'Stickertjes om aan te geven welk landschap je doorkruist..'
Gdvrdmm, weer een uiterst nuttige toepassing gevonden van de belastinginkomsten. Dat rood voor stad staat, dat weet natuurlijk iedereen. Paars voor wonen, werk, en recreatie (!) lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos. Algemeen bekend, nietwaar?
Die kleuruitleg klopt van geen kant. Rood staat voor pvda en consorten; deze mensen hebben teveel te zeggen op dit moment, meer dan waartoe ze in staat zijn. Paars staat voor een tweetal niet nader te noemen kabinetsformaties uit het verleden; dit was eigenlijk gewoon rood, dus ook geen onverdeeld succes. Groen, dat zijn de labels bij BMW.
Gdvrdmm, weer een uiterst nuttige toepassing gevonden van de belastinginkomsten. Dat rood voor stad staat, dat weet natuurlijk iedereen. Paars voor wonen, werk, en recreatie (!) lichtgroen voor weide en donkergroen voor bos. Algemeen bekend, nietwaar?

Die kleuruitleg klopt van geen kant. Rood staat voor pvda en consorten; deze mensen hebben teveel te zeggen op dit moment, meer dan waartoe ze in staat zijn. Paars staat voor een tweetal niet nader te noemen kabinetsformaties uit het verleden; dit was eigenlijk gewoon rood, dus ook geen onverdeeld succes. Groen, dat zijn de labels bij BMW.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
LOL, wou idd. net posten dat Geelhoed zometeen ongetwijfeld op de proppen komt met een grafiek waaruit blijkt dat dit de verkeersveiligheid en gemoedstoestand van de automobilist positief beinvloed.hugo schreef:Niet meteen zo kankeren. Geelhoed kan dit heus wel op een duidelijke en aannemelijke manier uitleggen.