Ik had een tijdje terug ook twee bonnen omdat ik over een doorgetrokken streep was gereden.
Twee brieven gestuurd (waren twee aparte boetes met paar minuten ertussen, had ook geen idee waar het was)... heb echt tig brieven ontvangen. Een of twee dat ze m'n verzoek goed hadden ontvangen, daarna een brief met het resultaat van dat WoB verzoek, toen had ik ze beide al betaald, daarna nog een brief dat m'n bezwaar was afgewezen, daarna een brief met een 0 euro acceptgiro, en als laatste nog een brief gehad dat het verzoek was binnengekomen van iemand die niet de eigenaar van de auto was ofzoiets (auto staat op naam van de zaak, en had daarmee dat verzoek moeten sturen). Nouja, heel wat papierwerk waaronder sommige dubbel omdat het twee boetes waren. Zelfs nadat ik al betaald had kreeg ik dus post
Vond het wel prima, volgende keer weer zo'n WoB-verzoekje. Ik weet dat het kinderachtig is (al wist ik echt niet dat het op twee plekken was gebeurd met slechts een paar minuten ertussen) en je uiteindelijk jezelf hebt en ze nog meer ambtenaren nodig hebben, maargoed, zie het als een fuck you richting de overheid.