Stel je voor !
- Rolf van der Heide
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01 mei 2008, 21:43
- Locatie: Zeewolde
- MR M POWER
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 21 mei 2007, 21:18
- Locatie: Franeker
Kewl ding.. mn maatje heeft ook een S38 in zijn E28 liggen... Jelmer dus.. ook 520i achterop... de stoere bestuurder van een F348 in LWD is er nog steeds flauw van denk ik, dat die 520I hem gewoon op zijn reet zat 8)
Leuk dat je aparte filters op je TBs hebt... zat er zelf ook al eens aan te denken waarom je nooit ///MPowers hiermee ziet.. terwijl bijna iedere andere getunede auto met TBs zon setup heeft..
Leuk dat je aparte filters op je TBs hebt... zat er zelf ook al eens aan te denken waarom je nooit ///MPowers hiermee ziet.. terwijl bijna iedere andere getunede auto met TBs zon setup heeft..
- Rolf van der Heide
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01 mei 2008, 21:43
- Locatie: Zeewolde
Die losse Pipercross filtersocks kun je alleen gebruiken als je de luchtmassameter weglaat. Ik heb het originele BMW motormanagement vervangen door een programmeerbare versie van Kronenburg Motorsport. (www.vankronenburg.nl)
Het inlaatgeluid wordt er veel beter van !
Het inlaatgeluid wordt er veel beter van !

- Rolf van der Heide
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01 mei 2008, 21:43
- Locatie: Zeewolde
Met dit Kronenburg motormanagement heb je eigenlijk maar 4 inputs nodig:
- krukas sensor (toerental)
- gasklep sensor (stand van de gaskleppen)
- temperatuursensor 1 (koelvloeistof)
- temperatuursensor 2 (inlaatlucht)
Hiermee kun je de motor goed laten lopen. Voor de veiligheid en automatisch bijstellen van het motormanagement zit er ook een lambda controller op.
- krukas sensor (toerental)
- gasklep sensor (stand van de gaskleppen)
- temperatuursensor 1 (koelvloeistof)
- temperatuursensor 2 (inlaatlucht)
Hiermee kun je de motor goed laten lopen. Voor de veiligheid en automatisch bijstellen van het motormanagement zit er ook een lambda controller op.
Laatst gewijzigd door Rolf van der Heide op 13 mei 2008, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen van Emmerik
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 17:09
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
indobesar schreef:Had het goed onthouden
[img:733:1008]http://www.rpmracing.nl/images/E28%2013.jpg[/img]
staan toch een hoop mensen op die hier ook verschijnen.. 8)
- Niels v D
- Berichten: 1945
- Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
- Locatie: Sønderborg(DK)
Ik vind de lambdawaarde eigenlijk wel een vereiste om goed je injectie te kunnen regelen, zeker voor de veiligheid als een van de andere sensoren uitvalt en labda is eigenlijk gewoon de bepalende factor om te kunnen controleren hoe je mengsel is..Rolf van der Heide schreef:Met dit Kronenburg motormanagement heb je eigenlijk maar 4 inputs nodig:
- krukas sensor (toerental)
- gasklep sensor (stand van de gaskleppen)
- temperatuursensor 1 (koelvloeistof)
- temperatuursensor 2 (inlaatlucht)
Hiermee kun je de motor goed laten lopen. Voor de veiligheid en automatisch bijstellen van het motormanagement zit er ook een lamba controller op.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Rolf van der Heide
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 01 mei 2008, 21:43
- Locatie: Zeewolde
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten