Clubspecials Zandvoort 16 juli a.s
- Erik K.
Marcel had ook een mooie foto geplaatst van de lokatie, hierbij nog 1
[img:400:396]http://www.ismyname.nl/residencebloemen ... /kaart.jpg[/img]
[img:400:396]http://www.ismyname.nl/residencebloemen ... /kaart.jpg[/img]
- Ruud Bosch
- Bert ///M3
- Bert ///M3
- Bert ///M3
- Bert ///M3
R1 sessie: wat een idioten.... Veel spuitgasten met brulpijpen maar doorrijden ho maar.
S2 sessie leuk gereden, 2:22 volgens de geleerden langs de kant. Ben blij dat ik in S2 reed, dat volk wat in R1 reed lette voor geen meter op, S2 was dat wel anders. Door zo goed als niemand ingehaald, alleen door een F3 auto of iets in die geest, die ging zo hard door de bocht dat ik hem niet eens aan zag komen. Rechte stuk kon ik hem bijhouden op vermogen, maar toen ik de Tarzan uit was zag ik hem al niet meer en was hij al door Hugenholtz
Stond voor de start nog even met een eigenaar van een peugot te praten, die vroeg of ik niet bang was voor schade, maar die sloeg zelf over de kop in de Tarzan
Nog 1 die spinde voor mijn neus in de Vodafone, en ik heb er nog 1 rechtdoor zien gaan in de audi S.
S2 sessie leuk gereden, 2:22 volgens de geleerden langs de kant. Ben blij dat ik in S2 reed, dat volk wat in R1 reed lette voor geen meter op, S2 was dat wel anders. Door zo goed als niemand ingehaald, alleen door een F3 auto of iets in die geest, die ging zo hard door de bocht dat ik hem niet eens aan zag komen. Rechte stuk kon ik hem bijhouden op vermogen, maar toen ik de Tarzan uit was zag ik hem al niet meer en was hij al door Hugenholtz

- Maik
Nog een peug die er niet zonder kleerscheuren vanaf kwam, en hij strandde net voor de Hugenholtz
http://www.538.nl/~ddx/zandvoort-16juli ... eck_HI.wmv
Vers van het seatjes forum

http://www.538.nl/~ddx/zandvoort-16juli ... eck_HI.wmv
Vers van het seatjes forum

- Hielke
- Bert ///M3
- Knot
Vond het wel geinig.. (Marcel, bedankt!), maar wat een drukte zeg. Ersgte zijn die K@nkermongolen die lopen te gassen in neutraal.. en doorrijden ho maar, lijnen kennen ze niet en sturen al helemaal niet.
Heb me kapot zitten ergeren aan mensen die zich om je heen klemrijden en als je dan buiten/binnen/buiten wil rijden op halve snelheid prikken ze m gewoon binnendoor... Uiteindelijk maar de vodafone full lock genomen toen zag je die kaffers in hun saxo toch wel afstand nemen.. opbokken...
Volgende keer zet ik mn helm wel op en ga ik tussen de normale mensen rijden.
Zal zo ff de video online zetten maar volgens mij heb ik wel wat gevloekt hier en daar. Beter plan was om de pit in te gaan, vlak voor de eerste weer erop en dan een paar rondjes voluit te kunnen loeien.
Heb me kapot zitten ergeren aan mensen die zich om je heen klemrijden en als je dan buiten/binnen/buiten wil rijden op halve snelheid prikken ze m gewoon binnendoor... Uiteindelijk maar de vodafone full lock genomen toen zag je die kaffers in hun saxo toch wel afstand nemen.. opbokken...
Volgende keer zet ik mn helm wel op en ga ik tussen de normale mensen rijden.
Zal zo ff de video online zetten maar volgens mij heb ik wel wat gevloekt hier en daar. Beter plan was om de pit in te gaan, vlak voor de eerste weer erop en dan een paar rondjes voluit te kunnen loeien.
- Knot
Filmpje.. tsja, te hard erin, remmen na de apex en niet genoeg tegengestuurd.. ik had m wel gehad met een tankslapper in de Hugenholtz als ik tussen 7 en 8 seconden in had mogen stappen achter het rad van avontuur...
Maargoed, wens de bestuurder succes met de afwikkeling van de schade.
Leuk om Bert en Erik trouwens ontmoet te hebben.
Maargoed, wens de bestuurder succes met de afwikkeling van de schade.
Leuk om Bert en Erik trouwens ontmoet te hebben.
- Peter Tunissen
- Maik
Ja, kunnen we gelijk weer over rondetijden keuvelenKnot schreef:Zal zo ff de video online zetten maar volgens mij heb ik wel wat gevloekt hier en daar.

Ik kom ook weleens met dat soort goede ideëen, alleen dan ook te laat (achteraf dusBeter plan was om de pit in te gaan, vlak voor de eerste weer erop en dan een paar rondjes voluit te kunnen loeien.

- Erik K.
De dag begon zo mooi, totdat we de drukte aantroffen op het circuit
Het was gewoon file rijden om de baan op te kunnen, gekkenwerk!
Ik hoop toch dat de organisatie dit voortaan beter inpland en verdeeld.
Grootste domper was natuurlijk de crash van mijn broer in zijn Peugeot 306
Ik zat een +/- 10s achterhem en zag na de Tarzan een grote stofwolk, gelukkig stond hij OK buiten zijn auto.
Na hem zijn er nog 2 auto's afgegaan, 1 ook op hetzelfde punt.
Verder wel leuke dag gehad, beetje auto's kijken en in de zon zitten en rustig naar huis gereden.

Het was gewoon file rijden om de baan op te kunnen, gekkenwerk!
Ik hoop toch dat de organisatie dit voortaan beter inpland en verdeeld.
Grootste domper was natuurlijk de crash van mijn broer in zijn Peugeot 306

Na hem zijn er nog 2 auto's afgegaan, 1 ook op hetzelfde punt.
Verder wel leuke dag gehad, beetje auto's kijken en in de zon zitten en rustig naar huis gereden.
- Ruud Bosch
Ik deed het voor het eerst, kreeg de kans toevallig door omstandigheden.
Ik denk niet dat ik het op deze manier nog een keer doe.
Misschien is de auto niet geschikt, misschien ben ik niet geschikt voor dit soort werk.
Afgezien van het file rijden ernaar toe (wat ligt Zandvoort k*t qua aanrijroutes), op de baan ook file het eerste stuk. (Ik reed in R4 in de middag om 13.35) Vanaf het moment dat er wat meer ruimte kwam, kwamen ook de kamikaze-piloten los. Vooral een paar lieden in een aantal Saabs (met helm en kooi) en een paar leipen met Nissans reden werkelijk als idioten. (inhalen in de bochten/snijden/niet reageren op vlaggen)
Ik had de indruk dat veel mensen niet begrepen dat er niets te winnen was. Je kan alleen maar verliezen (als het fout gaat).
Je krijgt gewoon geen kans om met een wat langzamere auto lijnen te rijden.
Ik denk niet dat ik het op deze manier nog een keer doe.
Misschien is de auto niet geschikt, misschien ben ik niet geschikt voor dit soort werk.
Afgezien van het file rijden ernaar toe (wat ligt Zandvoort k*t qua aanrijroutes), op de baan ook file het eerste stuk. (Ik reed in R4 in de middag om 13.35) Vanaf het moment dat er wat meer ruimte kwam, kwamen ook de kamikaze-piloten los. Vooral een paar lieden in een aantal Saabs (met helm en kooi) en een paar leipen met Nissans reden werkelijk als idioten. (inhalen in de bochten/snijden/niet reageren op vlaggen)
Ik had de indruk dat veel mensen niet begrepen dat er niets te winnen was. Je kan alleen maar verliezen (als het fout gaat).
Je krijgt gewoon geen kans om met een wat langzamere auto lijnen te rijden.
Laatst gewijzigd door Ruud Bosch op 17 jul 2006, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3