Ik ben Yavuz, ben 29 jaar, gehuwd en heb een zoontje van 3 en woonachtig in Ede. Ik heb een internetbedrijf gehad, maar ben momenteel werkloos / zoekende

Gezien het feit dat dit driving-fun.com is gaat dit hele stuk hieronder over mijn historie met auto's. Het is een lang verhaal geworden, mocht je het niets vinden sla het over

Het autoverhaal begon bij mij vrij vroeg. Op mijn vijftiende ben ik begonnen met rijden, vaak zonder medeweten van mijn ouders

In het begin reed ik vaak in de auto van mijn broer. Vandaar de verhalen hieronder.
Ergens midden jaren negentig kocht mijn broer een Calibra 4x4 Turbo, en de ritjes die we daarin reden waren geweldig. De druk waarmee je in je stoel werd geduwd was geweldig. Helaas hebben we met de Calibra een dodelijk ongeluk gehad (over de kop in de sloot, total-loss, een vriend die in de auto samen met ons zat is overleden doordat hij uit de auto was geslingerd en onder de auto was beland; R.I.P.) maar het was wel een geweldige auto voor zijn tijd.
Tussendoor en daarna heeft mijn broer achtereenvolgens een E36 325i, een E36 M3 3.0L en een E36 M3 3.2L cabrio gehad waarmee ik ook ritten heb gemaakt. De cabrio nam ik een keer mee naar Rotterdam (waar ik 6 jaar heb gewoond vanwege studie enzo), en de 2e nacht waren de speigels gestolen :s
Daarna heeft mijn broer een E39 M5 gekocht, welke echt ge-wel-dig was. Groot maar sportief.
Tot dusverre de auto's van mijn broer die mijn interesse in snelle auto's hebben opgewekt.
Mijn eerste auto was een Golf III GTI 8v (welke de benaming GTI nooit had mogen hebben, maar dat terzijde). Destijds woonde ik nog in Rotterdam en mijn familie in Ede. Ik heb de auto gekocht in Waalwijk, en ben ermee naar Ede gereden. Toen ik 's avonds naar huis in Rotterdam reed regende het vrij hard, en ter hoogte van Reeuwijk werd ik ingehaald door een BMW 3-serie, welke bij het inhalen last kreeg van aquaplaning. Hij reed de voorkant van mijn auto aan, waarna we al spinnend van de snelweg afgleden, hij kwam tot een stop in de sloot en ik er net voor, gelukkig geen gewonden. Voor mijn gevoel viel de schade aan de auto mee, maar de expert verklaarde de auto economisch total-loss. Fijn begin denk je dan.
Uiteraard was ik niet ontmoedigd, en ik kocht mijn 2e Golf III GTI 8v. Daar heb ik redelijk veel plezier mee gehad, en heb het een en ander aangepast aan de auto. Uiteindelijk kon ik met de auto geweldige korte ritten maken, maar door het ontbreken van enkele essentiele onderdelen in de uitlaatlijn was een lange rit gewoon niet te doen voor mij. Die auto is toen de deur uitgegaan.
Vervolgens heb ik een VW Passat gekocht, en na een paar weken had ik al het idee dat dat niets voor mij was. Die heb ik binnen een paar maanden weer weggedaan, vond de auto te groot en te lomp.
Daarna heb ik een Golf IV V5 gekocht. Dat was ook een leuke auto. Tijdje mee gereden, en toen weggedaan voor een Golf IV 1.9 TDI vanwege het reizen tussen Rotterdam en Ede. Aan die auto heb ik ook het een en ander gedaan, en uiteindelijk weggedaan voor de volgende Golf IV V5, deze keer eentje waar veel werk in gezeten heeft (spoilers, uitlaat, spuitwerk, andere verlichting enz.).
Vervolgens heb ik een Seat Leon 20VT gekocht. In verband met het feit dat ik een kleine erbij kreeg dacht ik dat een auto met 4 deuren wel wat makkelijker zou zijn. Dat was een redelijk leuke auto, maar had het gevoel dat 180 pk toch echt meer zou moeten zijn. Ik heb die laten chiptunen, en kwam er toen achter op de rollenbank dat die auto toch niet helemaal 100% was. Volgens de tuner iets met de turbo. Heb toen vele ideeen gehad om er maar meteen een grotere turbo op te gooien, maar na veel wikken en wegen er toch achter gekomen dat ik dat geld beter in een betere auto kan stoppen.
Daarom heb ik de Seat (uit 2002) ingerolen op een Audi S3 (uit 1999) en flink bijbetaald. Maar het kon me weinig schelen, want de S3 heb ik uiteraard eerst proefgereden, en voor het eerst sinds de M5 van mijn broer had ik weer het gevoel dat ik in een bijzondere auto reed. Een vriend van me was meegegaan met de proefrit, en zoals hij die rotonde nam (hij had al ervaring met quattro) heeft indruk op me achtergelaten, en ik was meteen verkocht. De S3 is inmiddels gechipt, maar meer ga ik er niet aan doen. Ik heb het inmiddels gehad met het tunen van auto's, want in de loop van de tijd heb ik geleerd dat je soms beter je geld kunt stoppen in iets dat als basis al beter is.
Daarom heb ik gisteren, gezien het feit dat ik daarmee ook op vakantie ga straks (+- 9000 km met de auto

Tot zover mijn verhaal, ik ga later (wanneer ik fatsoenlijke foto's heb) nog wat foto's plaatsen. Vooralsnog hieronder 1 foto van de M3 (nog even uit de advertentie geplukt).
[img:640:480]http://yavuz.aydin.nu/bmwe46m3/1.jpg[/img]
BMW E46 M3 cabrio SMGII carbonschwarz metallic