Fantastisch die nederlandse drift scene. Wat een niveau. Die olaf commijs met zijn intrekken van het driftlicentie. uberlol kwam niet meer bij. Driftlicentie wat is dat? Heeft die zelf laten drukken bij de thuisdrukkerij de rappe geldklopper. Meneer commijs is zelf kampioen van zijn eigen bedachte kampioenschap. Och och. ik schud mijn hoofd.
Dan te bedenken dat ze als schapen achter driftdays.nl aanliepen om achterbaks achter je rug om ook venray te kunnen huren.
Dan te bedenken dat ze nooit met driftdays.nl mee wilden doen, omdat ze dan moesten betalen voor de baan.
U wordt beoordeeld op het aantal rook gordijnen. LOL doet rook uit de uitlaat ook mee. Ben je binnen notime wereld kampioen.
Fantastisch:)
Die commijs kan voor een habbekrats op zandvoort driften en dan op tv een grote bek optrekken dat ie driften op de openbare weg niet goed kan praten.
Dre schud weer zijn hoofd en zegt och och.
Ze mogen die hele drift scene aanpakken. Als ik die gepimpte auto s op dat parkeer terrein zie en moet bedenken dat dit volk die eerder aan sprinten was geslagen los gaat op de openbare weg dan houdt ik mijn hartje ook vast.
Driften alleen heb ik nooit gezien als autosport. Ik zie sprinten en driften in competitie verband als een fast en furious optocht. Niks meer niks minder.
Autosport is voor mij rally en autoracen. Beide vind ik schitterend driften in combinatie met rally is een lust voor het oog. Zorgen dat de neus naar binnen blijft om zo het onderstuur weg te halen. Dan heeft driften een functie. WTTC waar de toerwagens met een kleine sliphoek de snelle knikken uitkomen is gewoonweg fantastisch. En daar hoort driften thuis en nergens anders.
Voorbeeld
http://www.youtube.com/watch?v=NE-V3TaN ... h=bmw%20m3