Ben Barry 27 jaar en autogek!
Heb een Peugeot 205 GTI en CTI
Een 90er zilver grijze CTI met 306 gti 2.0 RFS 167pk in opbouw
Een 90er vert sorrento(groen) GTI Racer met 1.9 getuned 150pk
Ga met tracktime aantal maal per jaar verschillende circuits op en met de GTI club en clubdagen naar zandvoort.
Momenteel staan ze allebei stil vanwege grote opfris beurt.
Hierbij wat foto,s:
[img
[img:120:90]http://img205.imageshack.us/img205/3606 ... ec3ry7.jpg[/img]
[img:120:80]http://img205.imageshack.us/img205/9299 ... ortyj9.jpg[/img]
En nog 1 van m,n smoel!
[img
Maatje werkt aan die roestbakken!!! Wel lache!!!
