Het is een MR2 van het type SW20, een 2ltr GTi, welke gebouwd is van 1990 t/m 2000. Niet echt veel vermogen, 156pk/185Nm maar is zeker niet langzaam. Deze is geimporteerd vanuit Duitsland en heeft alle opties die ik me kan wensen, alles elektrisch , airco, leren bekleding etc. En uiteraard targa daken , dat is echt heerlijk met dit weer.
Er zal uiteraard het één en ander aangepast gaan worden aan de auto. Momenteel heeft de auto gele Koni's rondom i.c.m. Intrax verlagingsveren. Rijd ansich best goed maar moet ernstig uitgelijnd worden, linkerachterwiel heeft veel teveel inspoor waardoor er een schok door de auto gaat in linksom draaiende bochten.
Verder rijd het echt heel sportief. Ik heb totaal 0,0 ervaring met RWD's dus het zal nog even wennen zijn maar tot nu toe bevalt het erg goed. Het is ook erg gaaf om het motortje achter je te horen grommen. Er kan heel relaxed met de auto gereden worden, het zit perfect met de hoge middentunnel waar je je arm heerlijk op kan laten rusten..met het korte pookje altijd binnen handbereik. Vandaag ook natuurlijk meteen naar de Ring geweest , uiteraard rustig gereden omdat de auto uitgelijnd moet worden maar afgezien daarvan bevalt het me erg goed. Het is een echte sportauto en dat merk je aan alles.