http://www.youtube.com/watch?v=0Zw4h-EsOsA
Hier nog meer foto's van deze auto, tevens van mijn hand

www.marknauta.nl/bmwz3m.php
Dan is de 2.8 automaat ook meteen ook even snel als mijn oude 318is e30Niels schreef:Ik vraag me af of ie sneller is in rechte lijn dan een type R maar ik ben wel benieuwd! Mijn automaatje is namenlijk nauwelijks sneller dan de 320Ci (2.2 170pk) van Joop bijvoorbeeld maar dat zal ook door de automaat komen![]()
Lijkt me niet handig...Niels schreef:Moet ik daar nog iets op zeggen StevenOp snelheid zal ik wel voordeel hebben denk ik.........moet toch ergens voordeel hebben
Maar die ouwe iS van je had er goed zin in!
Mijn draadje waarvan niet alle foto's het meer doenCivCoupe schreef:Lijkt me niet handig...Niels schreef:Moet ik daar nog iets op zeggen StevenOp snelheid zal ik wel voordeel hebben denk ik.........moet toch ergens voordeel hebben
Maar die ouwe iS van je had er goed zin in!
specs van de automaat zijn bijna het zelfde als de handgetrieb.... Heb je wat fotos van die van jou online staan? ben wel benieuwd.
Dank je, Houd me aanbevolen voor een mooie rotonde, moet nog leren rijden met rwd...Flatline schreef:lEven laten zien hoe je een rotonde moet driften, prachtig vondt hij dat.
Vondt het wel een aparte, maar geschikte kerel...
Veel plezier ermee!
WEl M-spiegels erop monteren he!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], jessedehaan en 1 gast