Polen = money HEEL VET FILMPJE!!
Polen = money HEEL VET FILMPJE!!
Al vaker filmpies gezien van zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hoog nivo van deze luitjes.. maar deze slaat alles...
WAt een ontzettend mooi filmpie.. met een boel dikke bakken....
enjoy
http://videos.streetfire.net/video/Adre ... 160185.htm
WAt een ontzettend mooi filmpie.. met een boel dikke bakken....
enjoy
http://videos.streetfire.net/video/Adre ... 160185.htm
- Jan Visser
- MR M POWER
- GTRene
filmpje is mooi in elkaar gezet vooral voor jongeren
voor mij iets te druk en te korte beelden en teveel muziek, wel hip voor een dancing maar voor alles goed bekijken is het niet.
zou wel super zijn dat dit soort dingen ook zouden kunnen in NL of zoals op die vliegvelden in the UK we betalen tenslotte als autogebruiker voor zoveel anderen mee, de staat mag wel eens wat terug doen en wat mooie tereintjes vrijgeven op bepaalde dagen die van de overheid zijn, het hoeft dus niks extra te kosten, althans niet veel, zeg dat ze militaire vliegvelden gebruiken en of militaire oefengronden/kazernes daar hebben ze vaak grote parkeerplaatsen en redelijk ver van bewoonde wereld dus geluid niet zo'n probleem enz... wie schrijft de staat met tips

zou wel super zijn dat dit soort dingen ook zouden kunnen in NL of zoals op die vliegvelden in the UK we betalen tenslotte als autogebruiker voor zoveel anderen mee, de staat mag wel eens wat terug doen en wat mooie tereintjes vrijgeven op bepaalde dagen die van de overheid zijn, het hoeft dus niks extra te kosten, althans niet veel, zeg dat ze militaire vliegvelden gebruiken en of militaire oefengronden/kazernes daar hebben ze vaak grote parkeerplaatsen en redelijk ver van bewoonde wereld dus geluid niet zo'n probleem enz... wie schrijft de staat met tips

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Kom regelmatig in Polen en kan je zeggen het een land is met veel potentie, veel meer dan ons kikkerlandje.Stefan R schreef:En dan te bedenken dat Polen bijna een 3e wereld land was.......
Als wij zo doorgaan met ons politieke beleid, ach laat ook maar......
In het algemeen zijn Polen harde werkers en zijn nog trots op hun land.
Oh ja mooi filmpje 8)
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik weet een beetje hoe ze in elkaar steken, het sterft er hier van in het Westland.....Mike schreef:Kom regelmatig in Polen en kan je zeggen het een land is met veel potentie, veel meer dan ons kikkerlandje.Stefan R schreef:En dan te bedenken dat Polen bijna een 3e wereld land was.......
Als wij zo doorgaan met ons politieke beleid, ach laat ook maar......
In het algemeen zijn Polen harde werkers en zijn nog trots op hun land.
Oh ja mooi filmpje 8)

- Jelmer850i
- Macboy
Helemaal op dit filmpje verheugd vandaag, na alle reacties. Kom ik net thuis en bekijk ik het: wat een rukfilm.
haha sorry misschien was mijn verwachting te hoog.
Absoluut gaaf gemonteerd, kicke vet en dope en shit en weet ik veel wat nog meer, maar meer ook niet
Wel grappig dat het wereldbeeld wat sommige hier hebben over bepaalde landen wel HEEEEEL erg ouderwets is
En Polen is gewoon EU zeg maar ...
haha sorry misschien was mijn verwachting te hoog.
Absoluut gaaf gemonteerd, kicke vet en dope en shit en weet ik veel wat nog meer, maar meer ook niet

Wel grappig dat het wereldbeeld wat sommige hier hebben over bepaalde landen wel HEEEEEL erg ouderwets is

En Polen is gewoon EU zeg maar ...
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
- Peric
- Carl Coussens
Polen was een van de eerste vrij gevochten landen uit het communisme.
En van in begin kregen die hun ecomie op de juiste rails. Ze hebben zelfs mensen tekort nu. Bij ons roepen ze de massaal uitgeweken polen terug met mooie economische voorwaarden en verloning. Zo goed gaat het daar.
Estland is ook zo een land die zich vrij snel uit het oud communise aan het werken is en met de economische boom tot gevolg.
En van in begin kregen die hun ecomie op de juiste rails. Ze hebben zelfs mensen tekort nu. Bij ons roepen ze de massaal uitgeweken polen terug met mooie economische voorwaarden en verloning. Zo goed gaat het daar.
Estland is ook zo een land die zich vrij snel uit het oud communise aan het werken is en met de economische boom tot gevolg.