GRID

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Gesloten
atomchris

GRID

Bericht door atomchris » 08 mei 2008, 19:36

Als het goed is staat de demo van GRID online...x-box en ps3..pc versie heeft vertraging

Dus downloaden, en dan kunnen we het er ffkes over hebben 8)

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 08 mei 2008, 19:51

Cool, zal zo eens even kijken.

atomchris

Bericht door atomchris » 08 mei 2008, 22:03

Ik heb em gespeeld......................eerlijk gezegd weet ik het niet...het is super mooi,maar om nou te zeggen van ''wauw wat gaaf''...........nee niet echt..
Geluid van de autoos valt tegen....driften is wel stoer om te doen..online heb ik nog niet gedaan....racen in de stad is wel gaaf,circuit race weet ik ook niet helemaal :roll:

Oh ja je kan een echte BMW winnen!!!

Om deel te kunnen nemen, moeten gamers hun snelste ronde invoeren op [http://community.racedrivergrid.com/win-bmw]. Als je snelste ronde eenmaal goedgekeurd is, wordt deze tijd aan de online ranglijst toegevoegd. De competitie wordt vrijdag 23 mei om middernacht beëindigd. De vijf snelste coureurs nemen het tegen elkaar op tijdens de Europese release van Race Driver: GRID op vrijdag 30 mei in London. Hier racen zij tegen elkaar en diegene met de beste tijd wint een echte BMW 3-serie. Meer informatie is, evenals de algemene voorwaarden, te vinden op www.racedrivergrid.com.

8) 8)

Macboy

Bericht door Macboy » 09 mei 2008, 12:05

Gesloten