Daar baal ik enorm van - bewust links blijven
-
E60 M5
Daar baal ik enorm van - bewust links blijven
Dat heb ik nu al vele malen meegemaakt dat iemand heel bewust links blijft rijden en nagenoeg op de teller de toegestane max. snelheid aanhoudt.
En dat houden ze heel lang vol.... enige wat resteert is of achter blijven hangen met wat afstand of rechts inhalen.
Zeker binnen een maand of twee meegemaakt dat als je naar rechts gaat hun dat ook doen... ga je naar links doen ze dat ook. M.a.w. je komt er gewoon niet langs.
Iemand anders daar ook regelmatig last van?
En dat houden ze heel lang vol.... enige wat resteert is of achter blijven hangen met wat afstand of rechts inhalen.
Zeker binnen een maand of twee meegemaakt dat als je naar rechts gaat hun dat ook doen... ga je naar links doen ze dat ook. M.a.w. je komt er gewoon niet langs.
Iemand anders daar ook regelmatig last van?
Laatst gewijzigd door E60 M5 op 07 mei 2008, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Luco
-
E60 M5
Precies, bijvoorbeeld onlangs op een avond een Seat rijder die bewust niet aan de kant wou gaan. Rechts ingehaald... komt die met een nood vaart aangestormd seinend met groot licht etc... toen kon die opeens wel harder dan de toegestane snelheid.Ben_968CS schreef:Ik knal er na even de tijd te hebben gegeven gewoon rechts langs. Oprotten.
De electrische achter-zonnescherm even ingeschakeld... daar baalde die van.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- RVV
E60 M5 schreef:Precies, bijvoorbeeld onlangs op een avond een Seat rijder die bewust niet aan de kant wou gaan. Rechts ingehaald... komt die met een nood vaart aangestormd seinend met groot licht etc... toen kon die opeens wel harder dan de toegestane snelheid.Ben_968CS schreef:Ik knal er na even de tijd te hebben gegeven gewoon rechts langs. Oprotten.
De electrische achter-zonnescherm even ingeschakeld... daar baalde die van.
Heb jij ook een middelvinger op je zonnescherm staan ?
Maar inderdaad dit soort acties.. daar vreet je bijna je eigen stuur van op
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Inderdaad, mensen die bewust links blijven rijden....
Nou dat brengt ook bij mij het slechtste naar boven.
Wat ik dan nog wel eens wil doen is rechts inhalen, vervolgens er voor gaan rijden en heel langzaam de snelheid eruit halen. ( dus steeds langzamer gaan rijden )
En net op het moment dat de persoon achter je het ook irritant begint te vinden, en ook rechts wil inhalen, er vol gas vandoor gaan.
Heel vaak willen ze dan nog wel een stukje achter je aan komen, maar mijn ervaring is dat ze bij snelheden boven de 170/180 al snel afhaken
Dramatische figuren.......
Nou dat brengt ook bij mij het slechtste naar boven.
Wat ik dan nog wel eens wil doen is rechts inhalen, vervolgens er voor gaan rijden en heel langzaam de snelheid eruit halen. ( dus steeds langzamer gaan rijden )
En net op het moment dat de persoon achter je het ook irritant begint te vinden, en ook rechts wil inhalen, er vol gas vandoor gaan.
Heel vaak willen ze dan nog wel een stukje achter je aan komen, maar mijn ervaring is dat ze bij snelheden boven de 170/180 al snel afhaken
Dramatische figuren.......
- Lee M3
Heb er ook vaak genoeg last van. Ik ben op zich wel redelijk geduldig, maar als het me echt lang genoeg heeft geduurd, knal ik er ook rechts voorbij. Dat doe ik overigens niet heel vaak.
Meestal kom ik aanstormen, merk dat degene voor me niet opzij wil, laat ik het gas een beetje los en kom ik weer opnieuw aanstormen. Werkt voor mij op de één of andere manier iets effectiever.
Meestal kom ik aanstormen, merk dat degene voor me niet opzij wil, laat ik het gas een beetje los en kom ik weer opnieuw aanstormen. Werkt voor mij op de één of andere manier iets effectiever.
- GTRene
me too, vandaag nog meegemaakt hele weg echt helemaal vrij, langzame auto voor me en dacht nou, nu kan je opzij maar nee hoor, ik netjes erachter gebleven maar nee biet opzei, iets naar links en rechts, nope...ze ging niet opzij, tja dan ist ff een paar seconden het gas in met de hartge en je gaat er rechts voor bij, ik snap die mensen niet!! ga ff naar rechts en laat me erlangs ben je snel van me af en zie je de dikke kont van de coupe aan de horizon verdwijnenBen_968CS schreef:Ik knal er na even de tijd te hebben gegeven gewoon rechts langs. Oprotten.
Dan wilde ik wel eens dat ik zo'n grote truck had met bullbar :twisted: maarja, ben te netjes, op het op den duur rechts inhalen van zo'n persoon na dan
- Mack
Gebeurt mij ook regelmatig: ze zien iets laags en breeds naderen en blijven dan links rijden. Of nog erger: ze gaan expres links rijden.
Nu heb ik weinig moeite met rechts inhalen maar het is wel vervelend.
Ik denk idd dat het afgunst is. Echt heel irritant!
Ook irritant is dat je er vaak niet tussengelaten wordt bij wegversmallingen enzo. Dan probeer je netjes te ritsen maar je wordt er gewoon niet tussengelaten. Uiteindelijk "gooi" je hem ertussen en dan zie je iedereen denken "heb je weer zo'n aso met zo'n Amerikaan"
Uiteindelijk zijn het de mensen die denken "daar heb je weer zo'n aso" waardoor je uiteindelijk aso wordt.
Nu heb ik weinig moeite met rechts inhalen maar het is wel vervelend.
Ik denk idd dat het afgunst is. Echt heel irritant!
Ook irritant is dat je er vaak niet tussengelaten wordt bij wegversmallingen enzo. Dan probeer je netjes te ritsen maar je wordt er gewoon niet tussengelaten. Uiteindelijk "gooi" je hem ertussen en dan zie je iedereen denken "heb je weer zo'n aso met zo'n Amerikaan"
Uiteindelijk zijn het de mensen die denken "daar heb je weer zo'n aso" waardoor je uiteindelijk aso wordt.
- Jochem Vaartjes
Ik kan er ook heel slecht tegen. Wat ik meestal doe is raampje open en met een telefoon een flimpje maken van die persoon zijn auto en kenteken en dit op een dusdanige manier doen dat hij/zij ziet dat je aan het filmen ben.
De helft van de tijd zullen ze aan de kant gaan, bang voor kliklijn denk ik of andere gevolgen.
Wat ik ook wel eens doe. Hangt van het tijdstip af en de locatie (binnen bebouwde kom en zondagavond bijv.) de auto gewoon volgen totaan waar ze stoppen. Meestal is dit gezien de tijd bij de mensen zelf thuis.
Verder hoef je ook niets te doen, ze zullen je vanzelf raar aankijken dat je ze gevolgd bent en als ze wat vragen vertel je ze alleen 'dat je alleen even wilde weten waar hij/zij woont'
Of ben ik dan wel heel psycho ?
haha
De helft van de tijd zullen ze aan de kant gaan, bang voor kliklijn denk ik of andere gevolgen.
Wat ik ook wel eens doe. Hangt van het tijdstip af en de locatie (binnen bebouwde kom en zondagavond bijv.) de auto gewoon volgen totaan waar ze stoppen. Meestal is dit gezien de tijd bij de mensen zelf thuis.
Verder hoef je ook niets te doen, ze zullen je vanzelf raar aankijken dat je ze gevolgd bent en als ze wat vragen vertel je ze alleen 'dat je alleen even wilde weten waar hij/zij woont'
Of ben ik dan wel heel psycho ?