Sssstt.....
Grote praatjes over de ZR-1
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- markk
Corvettes dat zijn toch die Amerikaanse platgeslagen tractoren met een oversized moterblok van 20+ liter inhoud en een max rpm van 3500 en een pk/liter verhouding van 10 ofzo. Met bladveren ? Toch ? Klinkend als een kappotte koffie molen. Toch ?
Net zoals al die motorfietsen uit datzelfde land. Harley Davidszoon ofzo ?
Geen wonder ook dat iedereen die dingen "all black" besteld. Dan zie je die vreselijke "designfouten" wat minder.
Allemaal bagger. Tuurlijk rechtuit op de autobahn lukt het nog wel maar zodra je een bochie tegenkomt wordt je ingehaald door je bladveer

Mark.
Net zoals al die motorfietsen uit datzelfde land. Harley Davidszoon ofzo ?
Geen wonder ook dat iedereen die dingen "all black" besteld. Dan zie je die vreselijke "designfouten" wat minder.
Allemaal bagger. Tuurlijk rechtuit op de autobahn lukt het nog wel maar zodra je een bochie tegenkomt wordt je ingehaald door je bladveer
Mark.
Laatst gewijzigd door markk op 05 mei 2008, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
oke, jij de bier en de olijven (lust beide toch nietEHA schreef:Cola...neuhhh doe maar een biertjeSteV6 schreef:Cola en chips, anyone:
De eerste echte zonnestralen van het jaar en hoppa![]()
SteV6
Chips....neuhhh doe maar olijven
8) nou laat de Vette boys maar komen
-
Hansv (Hans van Velzen)
- Corvette
Volgens jou profiel doe je iets commercieels, maar dat zal dan wel niets met auto's te maken hebben mag ik hopen, want daar heb je geen verstand vanEHA schreef:Cor, wil je niet meer zo lelijk doen.........
Neluhzzzzzz durft zich helemaal niet meer te laten zien hier![]()
Wat dat betreft heb je misschien wel weer een vooroordeel van hem bevestigd : Amerikanen rijders hebben allemaal een grote muil, net als het volk![]()
![]()
Gr.
Cor
Trouwens waarom zeg jij dat ik (met jouw woorden) " een grote muil" heb.
Ken je me dan
Ik bedoel ....wat weet eigenlijk van mij
Volgens mij weet je net zoveel over mij te vertellen als over amerikanen en dat is ook niets.
- Downforce Hans
- Eric H
Cor Dame schreef:Volgens jou profiel doe je iets commercieels, maar dat zal dan wel niets met auto's te maken hebben mag ik hopen, want daar heb je geen verstand vanEHA schreef:Cor, wil je niet meer zo lelijk doen.........
Neluhzzzzzz durft zich helemaal niet meer te laten zien hier![]()
Wat dat betreft heb je misschien wel weer een vooroordeel van hem bevestigd : Amerikanen rijders hebben allemaal een grote muil, net als het volk![]()
![]()
![]()
![]()
Gr.
Cor
Trouwens waarom zeg jij dat ik (met jouw woorden) " een grote muil" heb.
Ken je me dan:
:
:
Ik bedoel ....wat weet eigenlijk van mij:
:
:
Volgens mij weet je net zoveel over mij te vertellen als over amerikanen en dat is ook niets.
Ik zeg niet dat jij een grote muil hebt Cor....als dat het idee is dat ik achterlaat dan mijn oprechte excuses.....
Kwas alleen een beetje een fikkie aan het stoken.....en ik moet zeggen dat het resultaat er mag zijn
- Niels v D
Sorry Cor,
Ik weet ook wel dat de corvette een serieus snelle auto is, niks tegen Corvettes van mijn kant..
Alleen het is wel een flinke bewering om "even" een tijd van 7:25 neer te zetten, maar alle respect als het ze lukt natuurlijk
Het was niet mijn bedoeling je voor het hoofd te stoten of iets dergelijks.
Hoelang doe jij eigenlijk over een rondje ring?
Ik weet ook wel dat de corvette een serieus snelle auto is, niks tegen Corvettes van mijn kant..
Alleen het is wel een flinke bewering om "even" een tijd van 7:25 neer te zetten, maar alle respect als het ze lukt natuurlijk
Het was niet mijn bedoeling je voor het hoofd te stoten of iets dergelijks.
Hoelang doe jij eigenlijk over een rondje ring?
- Downforce Hans
- Eric H
-
steve smith
- Downforce Hans
- Eric H