Veel afwezig...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Jelmer850i

Re: Veel afwezig...

Bericht door Jelmer850i » 07 mei 2008, 17:09

Maurice Graber schreef:
Jelmer850i schreef:De laatste tijd ben ik niet zoveel meer aanwezig op het forum.
Dit mede omdat ik net verhuisd ben naar een woning in Menaldum (tussen franeker en leeuwarden in).

Dit met bedrijf aan huis, helaas heb ik daar nog geen internet.
Gelukkig is mijn bedrijf nog niet over, maar dit gaat eendezer weken gebeuren. Ik denk rond de 16 de of in het weekend daarna.

De woning is behoorlijk ruim, eigenlijk te ruim, maar goed beter teveel dan te weinig ruimte.
Daarnaast zit er wel een mooie ruimte bij voor mijn bedrijf.

Ohja, uiteraard met garage ;-).
En het reklamebordje staat natuurlijk al in de tuin.. 8) :lol:

Fototje:

[img:500:332]http://www.jumptide.nl/woonwerk.jpg[/img]
Heel erg mooi pandje Jelmer. Ik was weg van de woonruimte, maar de bedrijfsruimte was voor ons te klein helaas. Gefeliciteerd!
Woonruimte is groot, boven al helemaal. Bedrijfsruimte is voor mij ook groot. Maar met het oog op de groei perrfect!
Nu huurde ik 30m2 + een extra ruimte waar ik eigenlijk huur over zou moeten betalen, dit kon ik tijdelijk kosteloos gebruiken, daar stond mijn server en nog wat apparaten. Nu ga ik naar zo'n 60 toe.
Wel jammer dat het een kapselon is geweest in het verleden.

Plaats reactie