... dan moet het spel wel in non-upscaled 1080 draaienMacboy schreef:MAAR WEL MET FULL HD 1920x1080 ANDERS IS HET NOG NIET WAT ZE HEBBEN BEOOGD !
GTA IV draadje - Mooie video - 01-09-2009 trailer DLC#2
- Mari Oh Oh!
- René
- atomchris
Ik ben nog niet zover....multiplayer....Tom schreef:Hoever zijn jullie?
Ik zit nog maar op 15% en heb er al 11 uren opzitten... tijd gaat echt snel als je bezig bent
Ben benieuwd wanneer ik naar het tweede eiland kan, schijnt ook erg mooi te zijn, kan niet wachten!
- TOM EVO VI
Zit nu op 22%, heel m'n koninginendag (op de avond na) en hemelvaartsdag bezig geweest!Tom schreef:Hoever zijn jullie?
Ik zit nog maar op 15% en heb er al 11 uren opzitten... tijd gaat echt snel als je bezig bent
Ben benieuwd wanneer ik naar het tweede eiland kan, schijnt ook erg mooi te zijn, kan niet wachten!
Zo rond de 18% ga je volgens mij naar het 2e eiland.
Tijd gaat echt super snel als je bezig ben en elke keer is het nog ff deze missie en dan stop ik en dan ben je weer een uur verder! hahahaha....
Slecht voor je relatie dit soort games
- Mike S.
- Auto: M135i
- Pikey
Zit rond de 18%~20% volgens mij en het speelt wel lekker weg allemaal. Heb denk ik in totaal zo'n 10uurtjes achter de rug, het valt me wel op dat het best makkelijk is, dus missies vliegen redelijk vlot voorbij.
Ben van nature een PC-gamer en heb uren GTA gespeeld op de PC dus dit is even wennen.
Maar al met al een prachtige game, echter hadden ze IMHO de achtergrond van de telefoon "wit" mogen maken, ipv. dat "grijs" wat het nu is, leest wat makkelijker je SMS-jes.
Ohw, en ik heb al iets van 25 duiven om het leven geholpen
Ben van nature een PC-gamer en heb uren GTA gespeeld op de PC dus dit is even wennen.
Maar al met al een prachtige game, echter hadden ze IMHO de achtergrond van de telefoon "wit" mogen maken, ipv. dat "grijs" wat het nu is, leest wat makkelijker je SMS-jes.
Ohw, en ik heb al iets van 25 duiven om het leven geholpen
- ChrisHK
- ChrisHK
Niemand last?!
http://www.nu.nl/news/1551278/55/Consol ... uto_4.html
Hier is het soms drama, met name als ik online ga...
Maar als die het doet, TOP!
http://www.nu.nl/news/1551278/55/Consol ... uto_4.html
Hier is het soms drama, met name als ik online ga...
Maar als die het doet, TOP!
- Lee M3
Ik moet alleen soms resetten als ik van multiplayer naar singleplayer wil, verder heb ik nergens last van.
Overigens erger ik me nog steeds dood aan het verkeer. Als het rood is, rijden ze door en als het groen is, stoppen ze. Net op het moment dat ik aan kom kakken, zodat ze mooi in de weg staan.
Ook vind ik de soundtrack een stuk minder dan voorgaande delen. Niet dat deze superslecht is, maar bij Vice City bijvoorbeeld, reed ik nog weleens een blokje om zodat ik die ene gave track af kon luisteren. Nu is dat niet zo. Daarbij moet ik dan wel zeggen dat Vice City ook echt een hele goede soundtrack had.
Verder is het natuurlijk een topspel.
Overigens erger ik me nog steeds dood aan het verkeer. Als het rood is, rijden ze door en als het groen is, stoppen ze. Net op het moment dat ik aan kom kakken, zodat ze mooi in de weg staan.
Ook vind ik de soundtrack een stuk minder dan voorgaande delen. Niet dat deze superslecht is, maar bij Vice City bijvoorbeeld, reed ik nog weleens een blokje om zodat ik die ene gave track af kon luisteren. Nu is dat niet zo. Daarbij moet ik dan wel zeggen dat Vice City ook echt een hele goede soundtrack had.
Verder is het natuurlijk een topspel.