Klopt, had de crew pas laat dooratomchris schreef:Ik heb die voorspoiler een paar ronden lang zien liggen....

Chris, bedankt voor het meerijden gisteren. Erg leuk om meegemaakt te hebben. Het gewicht van deze auto lijkt totaal afwezig. Jullie hebben volgens mij een ideale auto voor zo eens en tourritje en dan eens een circuit dag. Ik vond het motortje fantastisch lopen. Hoe die door de toeren heenging met power all the way ongelofelijk. Hier ga je nog veel meer plezier van hebben en ik hoop je dan ook nog eens op een DF circuit dag tegen te komen zodat we eens krachten kunnen meten. Een rondje mee in mijn 130i is uiteraard inbegrepen mocht je me nog niet om de oren slaan met de Exige.atomchris schreef:Ruben heeft ook nog een paar rondjes met mij meegereden....als ik has geweten dat er meer df-ers waren hadden die ook wel ffkes meegekund...
@ruben: bedankt nog voor de tips,laatste rondjes gingen sneller!!!! 8)
Deal!!!ik wil heel graag eens mee met de beamer!!!!ben benieuwd hoe dat gaat,in de handen van iemand die zijn racelicentie daar heeft gehaald. 8)Ruben schreef:Chris, bedankt voor het meerijden gisteren. Erg leuk om meegemaakt te hebben. Het gewicht van deze auto lijkt totaal afwezig. Jullie hebben volgens mij een ideale auto voor zo eens en tourritje en dan eens een circuit dag. Ik vond het motortje fantastisch lopen. Hoe die door de toeren heenging met power all the way ongelofelijk. Hier ga je nog veel meer plezier van hebben en ik hoop je dan ook nog eens op een DF circuit dag tegen te komen zodat we eens krachten kunnen meten. Een rondje mee in mijn 130i is uiteraard inbegrepen mocht je me nog niet om de oren slaan met de Exige.atomchris schreef:Ruben heeft ook nog een paar rondjes met mij meegereden....als ik has geweten dat er meer df-ers waren hadden die ook wel ffkes meegekund...
@ruben: bedankt nog voor de tips,laatste rondjes gingen sneller!!!! 8)
Ik weet het niet maar als ik zo weinig zou hebben gereden dan was ik toch even een gedeelte van mijn geld terug gaan halen.Gerhard schreef:Ook ik ben geweest in Assen.
Veel te druk, denk zeker 60 auto's.
Gingen per 20 de baan op ivm geluid.
Heb 2x 20 minuten kunnen rijden voor 250,-.
Voor de rest staan wachten.
Voor 25,- extra was er een sticker te koop zodat je niet in de rij hoefde te wachten.
Voor mij geen herhaling op deze manier.
Gerhard
Hmm, dat klinkt inderdaad niet leuk. Als je er zo'n dagje heen gaat, verwacht je voor dat bedrag toch wel iets meer dan 40 minuten rijden.Gerhard schreef:Ook ik ben geweest in Assen.
Veel te druk, denk zeker 60 auto's.
Gingen per 20 de baan op ivm geluid.
Heb 2x 20 minuten kunnen rijden voor 250,-.
Voor de rest staan wachten.
Voor 25,- extra was er een sticker te koop zodat je niet in de rij hoefde te wachten.
Voor mij geen herhaling op deze manier.
Gerhard
Ben je van plan met je Alhambra het circuit op te gaan danKees Bunk schreef:Hoe hoog zijn die geluidsnormen dan?
Ik dacht dat het die was ja,de elise s mk2 was van een kennis van ons(hij ging niet rijden)Kees Bunk schreef:Deze? Doodzonde![]()
[IMG:800:536]http://img141.imageshack.us/img141/2/dsc7773iv5.jpg[/img]
Bijna elke donderdag vrije training op zolder, er rijdt dan wel van alles rond van langzame toerwagens tot en met formulewagens.DR schreef:Gisteren ook op Assen geweest. Er is niet veel meer aan zo. Eerst 40 minuten wachten, dan 2 rondjes rijden, vervolgens code rood, dus weer naar binnen en dan weer 40 min wachten. Tevens krijg je op deze manier dat mensen op slicks blijven rijden terwijl dit eigenlijk regenbanden hadden moeten zijn. Niemand gaat echter naar binnen om banden te wisselen want dan moet je weer 40 minuten wachten. Er werd mij trouwens verteld dat er 90 inschrijvingen waren. Via via hoorde ik dat er op Zolder op de donderdagen geen geluidsbeperkingen zijn en dat er dan ook vaak vrij rijden is. Weet iemand hier iets meer over ?
David
Kees Bunk schreef:Foto's van mij zijn te vinden op onderstaande link. Helaas is dit een album waar je geen foto's kan opslaan. Heb je belangstelling voor een foto, stuur me een email ofzo.
www.keesbunk.nl/foto/vijverberg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten