Friezen, Rode Konen en Maximaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
- Hielke
Friezen, Rode Konen en Maximaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Na de dood van Diana had ik datzelfde gevoel. Hoe is het nou mogelijk dat het meest ontwikkelde volk op aarde, het Britse, zich zo massaal aan volkse, aardse en simplistische onderbuikgevoelens als het verdriet om de dood van een neurotische prinses met wie zij persoonlijk geen enkele verwantschap hadden kon overgeven? Het is nooit meer hetzelfde geworden met mij en de Britten. De sukkels.
En nu, met die Duitsers en die Argentijnse in Makkum en Franeker, ik had beter moeten weten. Misschien dat de Friezen iets ingetogener zijn. Misschien, maar dan heel weinig. Maar blozen dat ze kunnen! Och wat zijn ze onder de indruk van het circus. De truttigheid in het kwadraat.
Ik kan het bijna niet meer aanhoren: Maximaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ach mijn lieve hemel, zie ik daar de Nauta broers ook nog staan?
En nu, met die Duitsers en die Argentijnse in Makkum en Franeker, ik had beter moeten weten. Misschien dat de Friezen iets ingetogener zijn. Misschien, maar dan heel weinig. Maar blozen dat ze kunnen! Och wat zijn ze onder de indruk van het circus. De truttigheid in het kwadraat.
Ik kan het bijna niet meer aanhoren: Maximaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ach mijn lieve hemel, zie ik daar de Nauta broers ook nog staan?
- Ravin ///M
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Edwin van der Velden
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Edwin van der Velden
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik had mijn eigen prinses van 2 weken oud op de bank liggen hier, dat vond ik even veel interessanter.Edwin van der Velden schreef:Wouter, dus zit je als een autist op de bank, terwijl een leuk feestje is in je dorp?
Vreemd.
Ik had zeker wel met een oranje muts en een grote pot bier in mijn handen gestaan, een beetje ranzige opmerkingen maken over de prinsesjes

- GTRene
Ze blazen het enorm op, en de kudde volgt wel...Peric schreef:Heb werkelijk waar nooit begrepen wat er nou zo interessant is aan Maxima. Of is het nou Máxima? Hoe spreekt je dat uit? Maaaaaaxima?
denk dat het Maaaxima is, met 2 of 3 kids? dus extra maa aa's

en de Koninginnedag mogen ze voor mij veranderen in Oranjedag want de koningin is niet eens jarig op die dag...en het koningshuis valt nog wel een keer...dus Oranjedag voor het gezamenlijke Oranje gevoel, lekker maf 8)
- Prins Claus †
- Auto: BMW 118iA
Re: Friezen, Rode Konen en Maximaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Zou knap zijn als ze tegelijkertijd in Nürburg en in Franker aanwezig kunnen zijn...Hielke schreef:Ach mijn lieve hemel, zie ik daar de Nauta broers ook nog staan?

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH