http://www.dumpert.nl/mediabase/91811/3 ... _2008.html
volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet bij de examenstunt![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/91811/3 ... _2008.html
Ik zat gewoon in de nederlandse les. Was didt trouwens niet met -dt?volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet
Ow hehe, geniet tegenwoordig van een Engelstalige opleiding, laten we het daar maar op houden!Geelhoed schreef:Ik zat gewoon in de nederlandse les. Was didt trouwens niet met -dt?volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet
Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!Wim te Riet schreef:En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Een schandpaal op de markt is zo gek nog niet! :twisted:
+1Wim te Riet schreef:Dat mag zo zijn, maar het rechtvaardigt de trap in de rug natuurlijk niet.
Lees het verhaal omtrend de gebeurtenis. Dan wordt duidelijk waarom die vent zo over de zeik is. En daarbij, je zie die knul wijzen naar de man in kwestie en weet jij veel wat 'ie allemaal staat de scanderen?Casper schreef:Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!Wim te Riet schreef:En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Als een leraar mijn zoon zo bij z'n keel zou grijpen dan was die kerel ook nog niet jarig geweest....die domme vent had gewoon de verkeerde te pakken. Dat risico loop je als je dit soort (domme) dingen doet.
2 vechten 2 schuld.
hugo schreef:Lees het verhaal omtrend de gebeurtenis. Dan wordt duidelijk waarom die vent zo over de zeik is. En daarbij, je zie die knul wijzen naar de man in kwestie en weet jij veel wat 'ie allemaal staat de scanderen?Casper schreef:Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!Wim te Riet schreef:En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Als een leraar mijn zoon zo bij z'n keel zou grijpen dan was die kerel ook nog niet jarig geweest....die domme vent had gewoon de verkeerde te pakken. Dat risico loop je als je dit soort (domme) dingen doet.
2 vechten 2 schuld.
Ik neem aan dat je de comments bedoelt? Als ik deze moet geloven is het toch echt de leraar die het initiatief heeft genomen geweld te gebruiken. Als hij niet zo over z'n zeik was gegaan was er niks gebeurt in the first place...Dumpert mannetje schreef: hallo mensen,
ik was getuige van dit gebeuren want ik zit op deze school.
jullie krijgen een verkeerde indruk.
de krant schreef: De onderwijsondersteunende medewerker die de Bedrijfshulpverlening ter zijde stond en zijn taak zeer serieus nam, hielp leerlingen een handje bij het verlaten van de school. Dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een geduw en getrek.
werkelijk gebeurde er:
iedereen werd nat gemaakt door de examen leerlingen. deze man(hulp concierge) stond ook buiten en kreeg water over zich heen. vervolgens begon de man om zich heen te slaan en te schoppen omdat hij niet 100% in orde is (naar mijn mening). toen de man naar meerdere mensen ging om zijn ding te doen. greep de bolle jongen in. het was niet zijn opzet deze man te blesseren . hij handelde uit nood omdat deze hulpconcierge totaal de weg kwijt was.
gr!
Casper schreef:hugo schreef:Lees het verhaal omtrend de gebeurtenis. Dan wordt duidelijk waarom die vent zo over de zeik is. En daarbij, je zie die knul wijzen naar de man in kwestie en weet jij veel wat 'ie allemaal staat de scanderen?Casper schreef: Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!
2 vechten 2 schuld.Ik neem aan dat je de comments bedoelt? Als ik deze moet geloven is het toch echt de leraar die het initiatief heeft genomen geweld te gebruiken. Als hij niet zo over z'n zeik was gegaan was er niks gebeurt in the first place...Dumpert mannetje schreef: hallo mensen,
ik was getuige van dit gebeuren want ik zit op deze school.
jullie krijgen een verkeerde indruk.
de krant schreef: De onderwijsondersteunende medewerker die de Bedrijfshulpverlening ter zijde stond en zijn taak zeer serieus nam, hielp leerlingen een handje bij het verlaten van de school. Dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een geduw en getrek.
werkelijk gebeurde er:
iedereen werd nat gemaakt door de examen leerlingen. deze man(hulp concierge) stond ook buiten en kreeg water over zich heen. vervolgens begon de man om zich heen te slaan en te schoppen omdat hij niet 100% in orde is (naar mijn mening). toen de man naar meerdere mensen ging om zijn ding te doen. greep de bolle jongen in. het was niet zijn opzet deze man te blesseren . hij handelde uit nood omdat deze hulpconcierge totaal de weg kwijt was.
gr!
Oftewel: Leraar -1