De jeugd van tegenwoordig?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
volvoc30

De jeugd van tegenwoordig?

Bericht door volvoc30 » 28 apr 2008, 20:18

Wil niet oud klinken maar did deden wij niet bij de examenstunt :roll:

http://www.dumpert.nl/mediabase/91811/3 ... _2008.html

HSR

Re: De jeugd van tegenwoordig?

Bericht door HSR » 28 apr 2008, 20:26

volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet bij de examenstunt :roll:

http://www.dumpert.nl/mediabase/91811/3 ... _2008.html

invalide huismeester die een van je medescholieren aanpakt lafhartig in zijn rug trappen? Nee, deed ik vroeger ook niet.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 28 apr 2008, 20:32

Ik zeg: Aan de hand van dit filmpje is het wel duidelijk wie de schuldige is, oppakken en veroordelen voor zware mishandeling.
Is toch GVD debiel man.

Casper

Bericht door Casper » 28 apr 2008, 20:38

Tja, tijden veranderen oude tak! Voeger kon je een leerling nog een lel verkopen, tegenwoordig niet meer...

Overigens vind ik dat dat water rondspuiten er erg onschuldig uitzien, dus waarom die leraar zo door-freakt? :? Ook lekker dom, om dan de grootste van dat hele schooplein te pakken. :D

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 28 apr 2008, 20:40

volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet
Ik zat gewoon in de nederlandse les. Was didt trouwens niet met -dt? :lol:

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 28 apr 2008, 20:43

Geelhoed schreef:
volvoc30 schreef:Wil niet oud klinken maar did deden wij niet
Ik zat gewoon in de nederlandse les. Was didt trouwens niet met -dt? :lol:
Ow hehe, geniet tegenwoordig van een Engelstalige opleiding, laten we het daar maar op houden! :wink:

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 28 apr 2008, 20:44

Wat een prutsers met hun flesjes... :roll:
Pak dan een brandslang of emmers!

En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Een schandpaal op de markt is zo gek nog niet! :twisted:

Casper

Bericht door Casper » 28 apr 2008, 21:14

Wim te Riet schreef:En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!

Als een leraar mijn zoon zo bij z'n keel zou grijpen dan was die kerel ook nog niet jarig geweest....die domme vent had gewoon de verkeerde te pakken. Dat risico loop je als je dit soort (domme) dingen doet.

2 vechten 2 schuld.

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 28 apr 2008, 21:18

Dat mag zo zijn, maar het rechtvaardigt de trap in de rug natuurlijk niet.

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 28 apr 2008, 21:36

Wim te Riet schreef:Dat mag zo zijn, maar het rechtvaardigt de trap in de rug natuurlijk niet.
+1

Het is wel duidelijk dat beide partijen fout zitten. Maar ik denk dat een vliegende trap in iemand z'n rug over het algemeen iets harder aan komt dan een trap tegen iemand z'n kuit, om nog maar over de zwakheid ervan te zwijgen.

En zo heel dom vind ik het eigenlijk niet om gelijk de grootste te pakken... heb je die gelijk gehad. :wink:

Just my 2 cents.

HSR

Bericht door HSR » 28 apr 2008, 21:51

Casper schreef:
Wim te Riet schreef:En voor die low life looser die de leraar (?) in de rug schopte:
Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!

Als een leraar mijn zoon zo bij z'n keel zou grijpen dan was die kerel ook nog niet jarig geweest....die domme vent had gewoon de verkeerde te pakken. Dat risico loop je als je dit soort (domme) dingen doet.

2 vechten 2 schuld.
Lees het verhaal omtrend de gebeurtenis. Dan wordt duidelijk waarom die vent zo over de zeik is. En daarbij, je zie die knul wijzen naar de man in kwestie en weet jij veel wat 'ie allemaal staat de scanderen?

Casper

Bericht door Casper » 28 apr 2008, 23:27

hugo schreef:
Casper schreef:

2 vechten 2 schuld.
Lees het verhaal omtrend de gebeurtenis. Dan wordt duidelijk waarom die vent zo over de zeik is. En daarbij, je zie die knul wijzen naar de man in kwestie en weet jij veel wat 'ie allemaal staat de scanderen?
Dumpert mannetje schreef: hallo mensen,
ik was getuige van dit gebeuren want ik zit op deze school.
jullie krijgen een verkeerde indruk.
de krant schreef: De onderwijsondersteunende medewerker die de Bedrijfshulpverlening ter zijde stond en zijn taak zeer serieus nam, hielp leerlingen een handje bij het verlaten van de school. Dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een geduw en getrek.

werkelijk gebeurde er:
iedereen werd nat gemaakt door de examen leerlingen. deze man(hulp concierge) stond ook buiten en kreeg water over zich heen. vervolgens begon de man om zich heen te slaan en te schoppen omdat hij niet 100% in orde is (naar mijn mening). toen de man naar meerdere mensen ging om zijn ding te doen. greep de bolle jongen in. het was niet zijn opzet deze man te blesseren . hij handelde uit nood omdat deze hulpconcierge totaal de weg kwijt was.

gr!
Ik neem aan dat je de comments bedoelt? Als ik deze moet geloven is het toch echt de leraar die het initiatief heeft genomen geweld te gebruiken. Als hij niet zo over z'n zeik was gegaan was er niks gebeurt in the first place...

Oftewel: Leraar -1

HSR

Bericht door HSR » 28 apr 2008, 23:50

Casper schreef:
hugo schreef:
Casper schreef: Wat dat Mac-Do figuur heeft gedaan vind ik een schande, maar dat zo'n leraar op zo'n manier uit z'n slof schiet vind ik een nog veel grotere schande!

2 vechten 2 schuld.
Dumpert mannetje schreef: hallo mensen,
ik was getuige van dit gebeuren want ik zit op deze school.
jullie krijgen een verkeerde indruk.
de krant schreef: De onderwijsondersteunende medewerker die de Bedrijfshulpverlening ter zijde stond en zijn taak zeer serieus nam, hielp leerlingen een handje bij het verlaten van de school. Dat werd hem niet in dank afgenomen en er ontstond een geduw en getrek.

werkelijk gebeurde er:
iedereen werd nat gemaakt door de examen leerlingen. deze man(hulp concierge) stond ook buiten en kreeg water over zich heen. vervolgens begon de man om zich heen te slaan en te schoppen omdat hij niet 100% in orde is (naar mijn mening). toen de man naar meerdere mensen ging om zijn ding te doen. greep de bolle jongen in. het was niet zijn opzet deze man te blesseren . hij handelde uit nood omdat deze hulpconcierge totaal de weg kwijt was.

gr!
Ik neem aan dat je de comments bedoelt? Als ik deze moet geloven is het toch echt de leraar die het initiatief heeft genomen geweld te gebruiken. Als hij niet zo over z'n zeik was gegaan was er niks gebeurt in the first place...

Oftewel: Leraar -1

Feit blijft dat je een invalide man snoeihard in zijn rug trapt. Daarnaast werd de jongen die de man trapte ook niet aangevallen.

jeust
Auto: Peugeot 205 1.9 CTI

Bericht door jeust » 29 apr 2008, 16:20

Bij ons is de stunt perfect verlopen, dit zegt natuurlijk niks over alle andere stunts en kinderen die daar aan mee deden. Erg idioot natuurlijk wat hier gebeurd, maar je houdt er altijd een paar gekken bij...

Hunter

Bericht door Hunter » 29 apr 2008, 16:37

Bizar filmpje :roll:

Shakes

Bericht door Shakes » 29 apr 2008, 16:55

Een concierge is geen leraar!

Lijkt me dat de beste man niet echt goed reageert. De reactie van de leerling (en) lijkt me net zo goed overtrokken. Dit soort dingen gebeurt nou eenmaal helaas.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 apr 2008, 17:06

Mensen moeten leren dat anderen door kunnen slaan om 't minste en geringste, zonder dat sommigen daar iets aan kunnen doen. Vaak is het zien van onrecht, al oorzaak tot een paniek/woede aanval. Helaas leren mensen dat niet en denken ze ook niet na over gevolgen van hun quasi grappige bedoeling.

Die examen stunts kunnen mij gestolen worden. Er zijn maar weinig echt goeie stunts, het meerendeel is een ordinaire teringzooi of te laf. :lol:

Wim te Riet

Bericht door Wim te Riet » 29 apr 2008, 18:44

Nou, inderdaad! Met water gooien... Dat is nog eens iets dat je je kleinkinderen vol trots kan vertellen :roll:
Nogmaals: misschien reageerde de conciërge niet goed, maar je hebt zoiemand niet laf in de rug te trappen. Dan hoor je wat mij betreft bij het laagste soort tuig.

Plaats reactie