Centrum afgesloten
- Stéphane
Centrum afgesloten
Heb zelf niets met voetbal of zoiets, maar als je in Rotterdam woont merk je daar vandaag wel weer wat van. Ik zie net dat ze hierbuiten de weg langs mijn huis hebben afgesloten. Die weg loopt rechtstreeks door naar Hofplein, paar honderd meter verder. Merk verder weinig van wat er precies allemaal gebeurd bij het stadhuis, maar ik vermoed dat het daar weer dolle pret is. Tijd geleden toen ze het hele centrum toen afgebroken hebben heb ik er gelukkig ook weinig tot niets van gemerkt.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Komende woensdag komt Beatrix en consorten hier in de stad. Nou dat is pas een feest
Het complete centrum wordt nu al 1,5 week schoongemaakt. Vanaf dinsdag kan je al absoluut niet de stad in, wat in houdt dat alles binnen de rondweg is afgesloten. Je kan woensdag niet eens met de fiets de stad in, wanneer je langs de route staat wordt je ingedeeld in vakken van 100 mensen. Zitten er 100 in, dan gaat het vak 'dicht' en mag je er niet uit. Overal op de daken komen sluipschutters. Dat bezoek van een uurtje kost gelukkig maar 4,5 ton.
Dit terwijl de gemeente al jaren met tekorten zit. Al kunnen jullie wel het prachtige Franeker op tv aanschouwen 8)

Het complete centrum wordt nu al 1,5 week schoongemaakt. Vanaf dinsdag kan je al absoluut niet de stad in, wat in houdt dat alles binnen de rondweg is afgesloten. Je kan woensdag niet eens met de fiets de stad in, wanneer je langs de route staat wordt je ingedeeld in vakken van 100 mensen. Zitten er 100 in, dan gaat het vak 'dicht' en mag je er niet uit. Overal op de daken komen sluipschutters. Dat bezoek van een uurtje kost gelukkig maar 4,5 ton.
Dit terwijl de gemeente al jaren met tekorten zit. Al kunnen jullie wel het prachtige Franeker op tv aanschouwen 8)
- Stéphane
- RobS
In Eindhoven ging het er toch iets anders aan toe, nauwelijks politie op de been, overal drinkende mensen, iedereen had eigen trays met blikken bier mee genomen, het was erg druk maar ik heb nergens ruzie of wat dan ook gezien, super gemoedelijke sfeer. Kan R'dam nog iets van leren zo te lezen.
Om een beeld te krijgen van de sfeer, ik stond tegen een muurtje aan te plassen, loopt er een bezopen kerel al bellend door m'n plasstraal heen, draait om en roept: 'Oh, sorry jongen..!'
Om een beeld te krijgen van de sfeer, ik stond tegen een muurtje aan te plassen, loopt er een bezopen kerel al bellend door m'n plasstraal heen, draait om en roept: 'Oh, sorry jongen..!'

- Herman Gast
450.000Steven Nauta schreef:Komende woensdag komt Beatrix en consorten hier in de stad. Nou dat is pas een feest![]()
Dat bezoek van een uurtje kost gelukkig maar 4,5 ton.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
FANTASTISCH Rob!!!!!Steven Nauta schreef:Dan pis je gewoon toch nog een keer van het lachen! Geniaal zoietsRob Schouten schreef:Om een beeld te krijgen van de sfeer, ik stond tegen een muurtje aan te plassen, loopt er een bezopen kerel al bellend door m'n plasstraal heen, draait om en roept: 'Oh, sorry jongen..!'
- Casper